صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / تجربه مشتری وجه تمایز ما در ارائه خدمات بانکی خواهد بود
تجربه مشتری وجه تمایز ما در ارائه خدمات بانکی خواهد بود

تجربه مشتری وجه تمایز ما در ارائه خدمات بانکی خواهد بود

مدیرعامل بانک ایران زمین، در گردهمایی روساء شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی با اشاره به چشم انداز بانکداری دیجیتال در این بانک افزود: در عصر حاضر تجربه مشتری به عنوان وجه تمایز شرکتها مطرح است، و هدف از بانکداری دیجیتال ارائه خدمات و ایجاد یک تجربه بربجسته و قابل اتکا برای مشتریان است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش بانکها در حمایت از تولید داخلی گفت: بانکها به عنوان بزرگترین بخش تأمین کننده مالی کشور برای اینکه بتوانند وظیفه خود را در برابر تولید کنندگان و دیگر بخشهای اقتصادی ایفا کنند نیاز به حمایت از جانب بانک مرکزی و سیاست گذاری های با ثبات دارند.

وی با بیان این نکته که در عصر حاضر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی آسان و مطلوب به مشتریان لازمه حیات بانک است، افزود: در عصر حاضر تجربه مشتری به عنوان وجه تمایز شرکتها مطرح است، و هدف از بانکداری دیجیتال ارائه خدمات و ایجاد یک تجربه برجسته و قابل اتکا برای مشتریان است.

پورسعید افزود: در راستای افق بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین، در سال ۱۴۰۰ تلاش کرده ایم تا با تقویت بستر بانکداری مدرن، مشتریان را با تجربه ای جدید آشنا کنیم که اجرای نسخه جدید همراه بانک و سوپر مارکت مالی در این جهت بوده است.

شایان ذکر است در این گردهمایی عملکرد سال گذشته شعب استانهای یاد شده بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.