صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / بهره برداری از ” نخستین کلینیک کسب و کار” در ورودی غربی پایتخت
بهره برداری از ” نخستین کلینیک کسب و کار” در ورودی غربی پایتخت

به زودی صورت می گیرد

بهره برداری از ” نخستین کلینیک کسب و کار” در ورودی غربی پایتخت

شهردار منطقه 21 از افتتاح اولین "کلینیک کسب و کار" ورودی غربی پایتخت به همت واحد کارآفرینی مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.

شهردار منطقه ۲۱ از افتتاح اولین “کلینیک کسب و کار” ورودی غربی پایتخت به همت واحد کارآفرینی مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، رحمانی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: “نخستین کلینیک کسب و کار” ورودی غربی پایتخت با محوریت آموزش و مشاوره به کار آفرینان فعال سطح منطقه۲۱ در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی در همین خصوص یادآور شد: خدمات مشاوره ای، حقوقی و اجرایی، بازاریابی و فروش، خدمات کسب وکار، کاریابی، تدوین طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی و هرگونه خدمات در ارتباط با حوزه “کسب و کار و کار آفرینی” در این مرکز ارائه می شود.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: در “نخستین کلینیک کسب و کار” ورودی غربی پایتخت، سرفصل های آموزشی جهت برپایی “کارگاه های تخصصی-آموزشی ویژه کارآفرینان فعال در سطح محلات ۱۳گانه منطقه۲۱” با هدف افزایش سطح “اطلاعات علمی، عملی و تخصصی” آنان تعریف شده است.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.