صفحه اصلی / استان ها / سمنان / استخدام ۴۰۰ نیروی جدید در آموزش و پرورش سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد:

استخدام ۴۰۰ نیروی جدید در آموزش و پرورش سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به بازنشسته شدن 400 معلم و فرهنگی این اداره کل در سال 96 از جذب 400 نیروی جدید در سال 97 خبر داد.

مدرسه-کلاس درس-معلم-آموزش و پرورش

به‌گزارش ایسنا، محمد دستورانی در نشست خبری که به مناسبت هفته معلم برگزار شد اظهار کرد: دفترچه و شرایط و ضوابط این استخدامی ظرف چند روز آینده در سامانه سازمان سنجش بارگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیز امسال تعدادی سرباز معلم و طلبه نیز جذب خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از معلمان به‌عنوان مرجع‌ترین گروه‌ها در جامعه ایرانی نام برد و خاطرنشان کرد: آخرین پژوهش‌های انجام شده در سطح ملی و استان نشان از این دارد که معلمان رتبه اول را به عنوان گروه‌های مرجع و مورد وثوق مردم دارند.

وی با بیان اینکه تجلیل از معلم نباید محدود به یک هفته باشد اضافه کرد: آموزش و پرورش استان سمنان در همین راستا برنامه‌هایی با رویکرد تکریم و تجلیل معلمان در طول سال تدارک دیده و از این رو دبیرخانه دائمی نکوداشت مقام معلم را در اداره کل مستقر کرده است.

دستورانی با بیان اینکه معلم از جامعه حذف شدنی نیست گفت: تکریم و تجلیل از مقام والای معلم می‌تواند به کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در این استان از پیش‌بینی ۱۲۰ عنوان برنامه محوری به‌مناسبت هفته معلم در این استان خبر داد و افزود: علاوه بر این همه مدارس استان نیز برنامه‌های درون مدرسه‌ای برای معلمان و کادر خود برگزار خواهند کرد.

وی، از به صدا درآمدن زنگ سپاس در شهرستان‌های استان همزمان با اولین روز هفته معلم خبرداد و افزود: این آیین با حضور استاندار سمنان در دبیرستان شهید بهشتی برگزار خواهد شد ضمن اینکه آیین‌های مشابهی در شهرستان‌های هشتگانه استان برگزار خواهد شد.

وی ازتجلیل و تقدیر از ۵۳ معلم استان به بهانه هفته معلم خبر داد و گفت: ۱۱معلم در قالب معلمان نمونه استانی، ۱۳ معلم به عنوان معلمان نمونه ویژه و ۲۷ معلم نیز تحت عنوان معلمان نمونه منطقه‌ای با حضور معاون وزیر، استاندار و مسوولان استان تجلیل می‌شوند.

رئیس ستاد برگزاری هفته معلم در استان سمنان از دعوت از همه وزرای آموزش و پرورش بعد از انقلاب برای حضور در ویژه برنامه نکوداشت مقام معلم در استان خبر داد و بیان کرد: ما از همه این بزرگوران که در دوران انقلاب اسلامی در توسعه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نقش داشتند فارغ از نگرش‌های سیاسی‌شان دعوت کردیم و انتظار می‌رود تعدادی از آنها در این همایش حضور بیابند.

سه معاون وزیر آموزش و پرورش در سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از سفر سه معاون وزیر آموزش و پرورش به منظور حضور در برنامه‌های هفته معلم این استان خبر داد و گفت: معاونت پشتیبانی و نیروی انسانی، معاونت ابتدایی و معاونت پرورشی وزیر سه معاونی هستند که همزمان با هفته معلم به این استان سفر می‌کنند.

دستورانی با بیان اینکه امسال هیچ عضوی از خانواده آموزش و پرورش در آیین تجلیل غایب نیستند افزود: در این آیین نمایندگانی از معلمان، معلم‌یاران، دفترداران، رانندگان، سرباز معلمان، خیرین مدرسه‌ساز و…حضور خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، تجلیل کتبی از ۵۰۰۰ معلم به امضای استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش، برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت، برگزاری ۱۶ همایش متمرکز ذیل موضوع گفتمان مطهر با هدف انتقال اندیشه‌های شهید مطهری به معلمان، سرکشی از معلمان و فرهنگیان بیمار و…از دیگر برنامه‌های این اداره کل است. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.