صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / آیفکس ۱۰۵۲ واحدی شد
آیفکس ۱۰۵۲ واحدی شد

آیفکس ۱۰۵۲ واحدی شد

شاخص فرابورس در پایان داد و ستدهای روز جاری با اندکی افزایش به ۱۰۵۲ واحد دست پیدا کرد.

فرابورس

به گزارش کسب و کار نیوز، شاخص کل فرابورس امروز با بیش از یک واحد افزایش در ارتفاع بالاتر از ۱۰۵۲ واحدی ایستاد ضمن آن که حجم معاملات در بازارهای نُه‌گانه نزدیک به ۲۳۳ میلیون ورقه و ارزش این مبادلات به بیش از سه هزار و ۱۲ میلیارد ریال رسید.

بر اساس این گزارش، امروز در مجموع بازارهای اول و دوم فرابورس شاهد جابه‌جایی بالغ بر ۷۴ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۵۶ میلیارد ریال بودیم که در این میان نماد «دبالک» متعلق به مواد دارویی البرز بالک با بیش از ۱۹ میلیارد ریال ارزش، بیشترین ارزش معاملاتی و سهامی ذوب‌آهن اصفهان با بیش از ۲۷ میلیون جابه‌جایی سهم، بیشترین حجم معاملاتی را در بازارهای اول و دوم به خود اختصاص دادند.

بازار پایه

از طرف دیگر، در روزی که گذشت سه تابلو بازار پایه میزبان جابه‌جایی بیش از ۱۵۱ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۵۸ میلیارد ریال معامله بودند. همچنین در بازار پایه ج فرابورس نماد معاملاتی «وآداک» متوقف شد و شاخص کل فرابورس نیز امروز با بیش از یک واحد افزایش در ارتفاع بالاتر از ۱۰۵۲ واحدی ایستاد و حجم معاملات در بازارهای نُه‌گانه نزدیک به ۲۳۳ میلیون ورقه و ارزش معاملات به بیش از سه هزار و ۱۲ میلیارد ریال رسید.

بازار اوراق با درآمد ثابت

در بازار اوراق با درآمد ثابت طی روزی که گذشت بیش از ۲ میلیون ورقه بهادار با ارزشی بیش از ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال جابه‌جا شد؛ با تغییر مالکیت یک میلیون ورق بهادار به ارزش یک هزار میلیارد ریال، «شستا۹۹۱۲» بیشترین حجم و ارزش را در معاملات امروز این بازار به خود اختصاص داد. از سوی دیگر امروز معامله بیش از ۳ میلیون ورقه بهادار متعلق به صندوق‌های قابل معامله (ETF) به ارزش افزون بر ۴۴ میلیارد ریال رقم خورد.

تابلو تسهیلات مسکن

همچنین نگاهی به معاملات تابلو تسهیلات مسکن نیز نشان می‌دهد که امروز ۱۰ اردیبهشت ۹۷ بیش از ۹۳ هزار ورق تسه با ارزشی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال معامله شد که امتیاز تسهیلات مسکن فروردین ۹۷ با بیش از ۴۸ هزار و ارزش بیش از ۳۱ میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش همچنان در صدر معاملات این گروه قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط نیز امروز ۶۰ هزار ورقه بهادار متعلق به ماکتو استیل کرد به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال معامله شد. افزون بر این، امروز نمادهای «ذوب»، «زاگرس » و «شاوان» به ترتیب پُربیننده‌ترین نمادها بودند و نماد «مارون»، با بیش از یک واحد، بیشترین تاثیر مثبت را بر آیفکس بر جای گذاشت.

همچنین مطالعه کنید:

سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفند پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، دولت در سال ‌۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.