صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / هنیه از شورای ملی فلسطین انتقاد کرد و خواستار برگزاری فوری انتخابات شد
هنیه از شورای ملی فلسطین انتقاد کرد و خواستار برگزاری فوری انتخابات شد

هنیه از شورای ملی فلسطین انتقاد کرد و خواستار برگزاری فوری انتخابات شد

رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنرانی خود پیش از برگزاری نشست شورای ملی در "رام الله" تأکید کرد که راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره یکی از اشکال مبارزه ملت فلسطین است.

هنیه

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایت شبکه المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنرانی قبل از برگزاری نشست شورای ملی در “رام الله” اظهار کرد: هر روز نشانه‌های “معامله قرن” روشن‌تر می‌شود و تلاش‌ها برای نابودی مسأله فلسطین و نابودی طرح‌های مقاومت از جمله راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره منسجم‌تر می‌شوند.

وی افزود: ما برای مقابله با طرح‌های برجسته‌ای که نابودی مسأله فلسطین را دنبال می‌کنند نیازمند وحدت ملی هستیم، زیرا این وحدت ملی است که می‌تواند این طرح‌ها را خنثی کند.

هنیه تصریح کرد: هر شورایی که مفهوم وحدت را به صورت عملی به کار نبرد شورایی است که بیانگر وحدت ملی نیست بلکه وحدت ملت ما را نقض می‌کند.

وی تاکید کرد، حماس شورای ملی را رد می‌کند و مصوبات آن را به منزله نمایندگی آن برای ملت فلسطین نمی‌داند و معتقد است شیوه کنونی برگزاری جلسه آن مشکل مشروعیت رهبری‌ آن را حل نمی‌کند.

این مقام فلسطینی ادامه داد: ما به مبارزه خود ادامه می‌دهیم و از همه خصوصا کسانی که خطر اقدامات محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را حس کرده‌اند، می‌خواهیم تا برای احیای دوباره سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) تلاش کنند.

اسماعیل هنیه تأکید کرد: استراتژی اول ما خنثی کردن معامله ترامپ و ممانعت از ادامه آن است. جبهه مقاومت بدون توجه به رژیم اشغالگر و محاصره، به دنبال پیشرفت خود و تحقق چندین آزادی است. ما از هر کسی که برای حفظ منافع فلسطین تلاش می‌کند تشکر می‌کنیم.

هنیه خواستار برگزاری انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان و انتخابات پارلمانی به صورت فوری شد که همه ملت فلسطین در آن مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد، حماس مواضعی روشن برای حفظ منافع ملت فلسطین و نمایندگی واقعی آن اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.