صفحه اصلی / دسته بندی نشده / زباله می تواند کارآفرینی داشته باشد

عضو شورای شهر تهران:

زباله می تواند کارآفرینی داشته باشد

عضو شورای شهر تهران‌ با بیان اینکه ما در همه چیز‌ از دنیا الگو می‌گیریم‌، گفت: باید‌ در جمع‌آوری زباله‌ هم از دنیا الگو بگیریم‌.

به گزارش کسب و کار نیوز، ناهید خدا‌کرمی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در سمینار تخصصی‌ نقش شوراها در توسعه‌ شهرستان‌ ری‌ که در هتل‌ فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، گفت: مدیریت‌ لاابالی‌ هزینه‌ها پاشنه آشیل پیشرفت‌ ماست. ما نباید بعد از ۴۰ سال همچنان زباله‌ها را بسوزانیم، زیرا زباله‌های ما می‌تواند کارآفرینی‌ ایجاد کند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در همه چیز از دنیا الگو می‌گیریم، اظهار کرد: در جمع‌آوری زباله هم باید الگو بگیریم.

وی تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌های خارجی حاضرند زباله‌ها را جمع‌آوری کرده و از آنها درآمد کسب کنند. بهتر است کار جمع‌‌آوری زباله را به آنها بسپاریم.

خداکرمی‌ با اشاره به تخلیه نخا‌له های ساختمانی ‌در حاشیه جاده‌ها گفت: برای جلوگیری از این کار باید سراسر جاده‌ها را گاردریل‌ نصب کنیم.

وی با ابراز مخالفت از ساخت شهرک‌های صنعتی در شهرری‌ گفت: اینجا ملک‌ ری است و ملک‌ ری طلاست. ری می‌تواند تو‌لیداتی داشته باشد که برای همه مفید باشد لذا نباید در آن شهرک صنعتی بسازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من در جایی بزرگ شده‌ام که هر روز صبح‌ اول کوچه را جارو می‌زدیم، سپس حیاط‌ خانه را جارو می‌کردیم‌ و بعد وارد خانه می‌شدیم‌.

همچنین مطالعه کنید:

قانونی که به نفع هیچکس نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرق، کالاهای قاچاق و به قولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.