صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / راهیابی تیم فوتسال بانک دی به فینال مسابقات جام برندکاپ
راهیابی تیم فوتسال بانک دی به فینال مسابقات جام برندکاپ

راهیابی تیم فوتسال بانک دی به فینال مسابقات جام برندکاپ

تیم فوتسال بانک دی در دومین دوره مسابقات جام برندکاپ، با اقتدار و با کسب پیروزی در تمامی مسابقات، به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

راهیابی تیم فوتسال بانک دی به فینال مسابقات جام برندکاپ

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ در دومین دوره مسابقات فوتسال جام برندکاپ که با حضور نمایندگان برندهای مختلف بانکی، خودرویی، غذایی و تعدادی از شرکت های فعال حوزه فناوری اطلاعات در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد ، ۲۰ تیم در پنج گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ بانک دی در گروه اول مسابقات به همراه تیم های صبانت، ُدریتا و َفست کلیک قرار گرفت که توانست  با سه پیروزی ُپرگل به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا کند.

در مرحله یک هشتم نهایی نیز تیم بانک دی در مقابل تیم شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا قرار گرفت که موفق شد با نتیجه ۹ بر ۲ به پیروزی دست یابد و یکی از ۸ تیم برتر مسابقات شود.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام برندکاپ که با حضور تیم های داروسازی دکتر عبیدی، شرکت فرآورده های لبنی دامداران، پیمنت۲۴، دیجی کالا، صبانت، پیشکسوتان پرسپولیس، پرشیا خودرو و بانک دی برگزار گردید؛ تیم فوتسال بانک دی در مقابل تیم پرشیا خودرو توانست با نتیجه ۱۱ بر ۴ پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یابد.

در مرحله نیمه نهایی؛ تیم فوتسال بانک دی برای دومین بار در برابر تیم صبانت قرار گرفت و در نهایت بازی با نتیجه ۱۱ بر ۳ به سود بانک دی به پایان رسید.

در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی، تیم دیجی کالا موفق شد در ضربات ِپنالتی از سد تیم پرقدرت شرکت فرآورده‌های لبنی دامداران، قهرمان دوره قبل مسابقات عبور کند و در مرحله نهایی مسابقات در مقابل تیم بانک دی قرار بگیرد.

  تیم فوتسال بانک دی در دومین دوره مسابقات جام برندکاپ موفق شده است تا کنون از شش مسابقه برگزار شده، شش پیروزی را از آن خود کند و در مجموع ۵۵ ُگل به ثمر برساند.

همچنین جاوید کبیری از میان بازیکنان تیم بانک دی با به ثمر رساندن ۲۸ گل، لقب آقای گل مسابقات را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است مسابقه فینال جام برندکاپ روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۲/۹۷ ساعت ۱۷:۰۰با حضور چهره های سرشناس فوتبال و فوتسال ایران از جمله علی پروین  در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد و تیم بانک دی در صورت پیروزی موفق به کسب اولین قهرمانی در جام های رسمی می گردد .
اعضای تیم فوتسال بانک دی در مسابقات جام برندکاپ به شرح ذیل است:
علی نیکبخت مقدم (شعبه رسالت)
مصطفی کاظمی (شعبه دروس)
حسین صالح (اداره منابع انسانی)
آرش کول مقدم (اداره خزانه داری)
مهرداد قربانی (اداره خزانه داری)
جاوید کبیری (شعبه چیذر)
سجاد یوسف خواه (مرکز آموزش بانک دی)
علی جنگی (شعبه شهرری)
مصطفی حسین خواه (شعبه موحد دانش)
سید محمد حسین قاسمی (شعبه نیاوران)
علی پاشایی (شعبه گیشا)
محمدرضا میرزایی (شعبه شهرک راه آهن)
جابر وکیلی (شرکت کارگزاری بانک دی)
جمال تاج الدین (اداره کل حقوقی)
مربی:
محمود خوراکچی
سرپرست:
محمد باقر ابراهیمی نسب (شعبه نیاوران)

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.