صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / دیدار هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با نوبخت

دیدار هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با نوبخت

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه دیدار کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از کمیته ملی المپیک، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک عصر دوشنبه با محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار که در محل سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های دکتر نوبخت و مجموعه سازمان برنامه و بودجه از ورزش کشور اظهار داشت: خوشبختانه فضای بسیار خوبی در ورزش کشور حاکم شده و یکی  از  باثبات ترین و آرام ترین دوران ورزش کشور را شاهدیم که نوید روزهایی خوش و درخشانی را می دهد.

وی در ادامه با ارائه گزارش کامل از روند آماده سازی کاروانهای اعزامی ایران به بازیهای پیش رو خاطر نشان کرد : در این دوره تمام تلاشمان این است تا بدون تنش، این فضای موجود و آماده برای جهش در عرصه ورزش کشور را حفظ کرده و از تمام ظرفیت های موجود برای موفقیت در رویدادهای پیش رو بخصوص بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و المپیک جوانان بوینس آیرس استفاده کنیم. نکته قابل تامل هم اینجاست که وضعیت کاروانهای اعزامی ما به این دو رویداد پیش رو هم از لحاظ کیفی و هم کمی با کاروانهای پیشین متفاوت است و مطمئنا با تدارکات مناسب و همچنین برنامه ریزی استراتژیک و حمایت صحیح و اصولی می تواند به نتایج مناسبی و مورد انتظار نیز دست یابد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به ضرورت همکاری و همدلی حداکثری با وزارت ورزش و جوانان یاد آور شد: نکته بعدی که باید به آن اشاره کنم این است که ورزش در ایران اجتماعی شده و با حمایت های دولت محترم روز به روز اجتماعی و مردمی تر خواهد شد. مقوله ورزش در کنار هنر یکی از بهترین مقوله ها در ایجاد نشاط اجتماعی است که توجه به آن می تواند شادابی و سلامت را نیز در پی داشته باشد.

صالحی امیری در پایان صحبتهای خود اظهار داشت: دنیا در بحث سلامت سرمایه گذاری های فراوانی کرده و با ورود تکنولوژی و تکنیک به آن در کنار برنامه ریزی اصولی به نتایج درخور توجهی نیز دست یافته است. ما در بخش  تکنولوژی و تجهیزات روز ورزشی یک مقداری کمبود داریم که انشاءالله با حمایت خوب دولت محترم و دکتر نوبخت که همیشه حامی جامعه ورزشی بوده اند این کمبود را نیز جبران خواهیم کرد. البته  در بحث فنی هم در داشتن مربیان کاربلد و علاقمند و دلسوز بسیار غنی هستیم اما با برپایی کلاس های آموزشی و فراهم سازی زمینه بالا بردن علم و آگاهی این قشر هم گامهای مثبتی را برای رشد و اعتلای ورزش کشور خواهیم برداشت.

بعد از صحبت های صالحی امیری، محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن خیر مقدم به اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بسیار خرسندم از این که این جمع همدل و همراه را در کنار هم می بینم و این اتحاد و همدلی را به شما و جامعه ورزش تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه همیشه حامی ورزش ایران بوده و از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده اما مطمئن باشید برای ماموریت سنگین و بزرگی که در پیش دارید سنگ تمام خواهد گذاشت تا انشاءالله در بازی های پیش رو شاهد موفقیت کاروانهای ورزشی کشورمان و جوانان غیور ایران اسلامی باشیم.

همچنین در این نشست  اعضای هیات اجرایی به نمایندگی از جامعه ورزشی کشور هر یک به نوبه خود ضمن قدردانی از حمایت های دولت محترم از ورزش، ضمن ارائه برخی دغدغه خاطرها و انتظارات روسای فدراسیون ها، قهرمانان و در کل خانواده ورزش ابراز امیدواری کردند تا ورزش کشور بتواند در  سایه آرامش و همدلی حاکم بر آن و حمایت های دولت کماکان به روند رو رشد خود در عرصه داخلی و بین المللی ادامه دهد.

در این نشست سیدرضا صالحی امیری، رئیس، شاهرخ شهنازی، دبیر کل، فضل‌الله باقر زاده، نائب رئیس، کیکاووس سعیدی، ذیحساب و خزانه دار، علیرضا رحیمی، مجید شایسته، محمد علیپور، علی دادگر، سید عبدی افتخاری و مجید کیهانی حضور داشتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.