صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / خونه به خونه و فرصت‌هایی که می‌سوزند/ تیمی در توهم توطئه همیشگی!
خونه به خونه و فرصت‌هایی که می‌سوزند/ تیمی در توهم توطئه همیشگی!

خونه به خونه و فرصت‌هایی که می‌سوزند/ تیمی در توهم توطئه همیشگی!

مالک باشگاه خونه به خونه بابل که در سال‌های اخیر هزینه زیادی برای تیم‌هایش کرده اما همواره ناکام مانده است، این بار فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را با تصمیم عجیبش از تیم خود سلب کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال خونه به خونه بابل و برق جدید شیراز

به گزارش کسب و کار نیوز، در فصلی که لیگ برتر فوتبال تکلیفش خیلی زود مشخص شد، در یک دسته پایین‌تر یعنی لیگ آزادگان هیجان تا هفته پایانی باقی ماند تا در نهایت دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی قائمشهر به لیگ برتر صعود کنند. در این بین ناکام بزرگ لیگ آزادگان تیم فوتبال خونه به خونه بابل بود که به خاطر تفاضل گل کمتر نتوانست لیگ برتری شود. پس از این اتفاق، مسئولان خونه به خونه به راه آهنی‌ها اتهام تبانی زدند و معتقدند که این تیم تهرانی مقابل نساجی راه داده است و با شکست سنگین مقابل تیم قائمشهری موجب صعود آن‌ها به لیگ برتر شده‌اند. به همین خاطر مالک باشگاه خونه به خونه اعلام کرد که در فینال جام حذفی مقابل استقلال حضور پیدا نمی‌کنند.

البته این اولین باری نیست که مالکان خونه به خونه ساز انصراف را کوک کرده‌اند. پارسال در جریان داربی مازندران بین این دو تیم به میزبانی بابل درگیری شدیدی بین هواداران دو تیم رخ داد و باعث شد تا بازی‌ که  ۲ بر یک به سود خونه به خونه بابل پیگیری می‌شد نیمه کار باقی بماند. پس از نیمه کاره شدن این دیدار ابتدا کمیته انضباطی در حکمی عجیب رای به پیروزی ۳ بر صفر خونه به خونه داد که این رای در جلسه بعدی کمیته انضباطی به بازی مجدد در زمین بی‌طرف تغییر پیدا کرد. همین مساله باعث شد تا خونه به خونه‌ای‌ها اعلام کنند که در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک حضور پیدا نمی‌کنند. البته آن‌ها در بازی‌های‌شان در لیگ آزادگان به میدان رفتند اما در دیدار تکراری مقابل نساجی که پس از پایان لیگ آزادگان در تهران برگزار شد، حضور پیدا نکردند تا این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود نساجی اعلام شود.

قاسم حسن‌زاده که تجربه ناموفقی در کشتی داشت و اتفاقا با مطرح کردن اتهام تبانی به تیم مقابل در نهایت از تیم‌داری در کشتی انصراف داد، این بار در فوتبال دچار توهم توطئه شده است. او بارها نشان داده که در تصمیماتش نمی‌تواند تعادل را رعایت و به خوبی حواشی پیرامون تیمش را مدیریت کند.

مالک خونه به خونه ابتدای فصل، تیمش را به جواد نکونام سپرد و نتایج خوبی هم با سرمربی جوان تیمش کسب کرد اما پس از مدتی با قمه‌کشی افرادی در تمرین و در ادامه عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی، نکونام عطای کار در این تیم را به لقایش بخشید. نکونام در ادامه راهش به نساجی رفت و در پایان همین فصل توانست این تیم را به لیگ برتر برساند اما در این بین، موضع عجیب مالک خونه به خونه نسبت به سرمربی سابق تیمش عجیب بود.

او اعلام کرد که نکونام داوران دیدارهای خونه به خونه را تعیین می‌کند و به این ترتیب روی نتایج این تیم تاثیرگذار است. این اظهار نظر عجیب حسن‌زاده مانند یک تیغ دو لبه عمل کرد چون در همان زمان این اتهام خنده‌دار به نکونام این ابهام را پیش می‌آورد که آیا در زمان حضور نکونام در خونه به خونه، داوران رقبای تیم بابلی توسط سرمربی‌اش انتخاب می‌شد!

به نظر می‌رسد قاسم حسن‌زاده که در سال‌های اخیر همواره ناکام بوده و نتوانسته به اهداف بلندپروازانه‌اش در ورزش برسد، باید تجدید نظری در نحوه مدیریت و رفتار خودش انجام دهد تا حداقل فرصت‌های بالقوه تیمش را نسوزاند. قطعا عدم صعود به لیگ برتر اتفاق بدی برای تیم خونه به خونه بود اما آن‌ها این شانس را دارند که با قهرمانی در جام حذفی به لیگ قهرمانان آسیا برسند؛ موفقیتی که با رفتارهای عجیب مالک خونه به خونه رو به تباهی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.