صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تقویت همکاری مشترک بین دانشگاه، صنعت و بخش اجرا برای رفع چالش‌
تقویت همکاری مشترک بین دانشگاه، صنعت و بخش اجرا برای رفع چالش‌

معاون دانشگاه لرستان تاکید کرد:

تقویت همکاری مشترک بین دانشگاه، صنعت و بخش اجرا برای رفع چالش‌

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان بر تقویت همکاری مشترک بین دانشگاه، صنعت و بخش اجرا برای رفع چالش‌ها تاکید کرد.

دانشگاه لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر محمد فیضیان در جلسه‌ای مشترک با رئیس پارک علم و فناوری، دامپزشکی، شرکت پشتیبانی امور دام و اتاق بازرگانی گفت: هدف از این‌گونه جلسات تقویت ارتباط بین دانشگاه، صنعت و دستگاه‌های اجرایی استان در جهت رفع مشکلات است.

وی بر تقویت ارتباط بین دانشگاه لرستان با بخش‌ صنعت تأکید کرد و ادامه داد: تفاهم‌نامه‌های خوبی بین دانشگاه لرستان با مراکز صنعتی و دستگاه‌های اجرایی استان منعقد شده است.

فیضیان تصریح کرد: تقویت ارتباط بین دانشگاه با بخش صنعت و بخش اجرا، تقویت نقش دانشگاه در جهت رفع مشکلات و چالش‌های استان است. 

دکتر محمودرضا شاکرمی رئیس پارک علم و فناوری لرستان نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های فیزیکی پارک بهتر از بسیاری استان‌های دیگر است و حمایت‌های خوبی از فناوران و صاحبان ایده‌های خلاقانه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری لرستان کارگاه‌های تخصصی آموزشی با محوریت کاربردی‌بودن و تقاضامحور بودن برگزار کرده است و مشاوره‌های تخصصی به فناوران نیز ارائه می‌کند.

شاکرمی اظهار کرد: پنج سال است که پارک علم و فناوری لرستان تشکیل شده و خوشبختانه روند خوبی را در زمینه ارائه خدمات طی کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: برای حمایت از نخبگان در زمینه‌ی حوزه‌ی کاری پارک علم و فناوری، معافیت‌های گمرکی و مالیاتی هم از جمله مشوق‌هاست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.