صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / وجود ۳۵۰ هزار نیروی مازاد در شهرداری‌های کشور
وجود ۳۵۰ هزار نیروی مازاد در شهرداری‌های کشور

وجود ۳۵۰ هزار نیروی مازاد در شهرداری‌های کشور

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به ۵۰۰ هزار کارمند در شهرداری‌ها، گفت: از این تعداد تنها ۱۵۰ هزار نفر مورد نیاز است و ۳۵۰ هزار نیرو مازاد هستند.

سعیدرضا جندقیان بیدگلی

به گزارش کسب و کار نیوز، سعیدرضا جندقیان ۹ اردیبهشت‌ماه در همایش روز شوراها، اظهارکرد: در حال حاضر ۱۲۴۵ شهر و ۷۰۰۰نفر عضو شورا در کشور وجود دارد و از ۵۰۰ هزار کارمند در شهرداری‌ها تنها ۱۵۰ هزار نفر مورد نیاز است و ۳۵۰ هزار نیرو مازاد هستند.

جندقیان صدور مجوزهای لازم، هماهنگی میان دستگاهی، پرداخت تسهیلات، فراهم کردن زمینه حضور بخش خصوصی در فعالیت‌ها و فراهم کردن زمینه برای مشارکت مردم را از وظایف دولت عنوان کرد و گفت: سال گذشته ۸۶ میلیارد تومان به طرح‌های توسعه روستایی اختصاص یافت.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه برای تاسیسات یک پتروشیمی به ازای هر ۱.۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، اشتغال یک نفر فراهم می‌شود، تصریح کرد: در بخش گردشگری به ازای هر ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری، اشتغال یک نفر فراهم می‌شود که باید به سمت این نوع سرمایه‌گذاری‌ها با اشتغال بالا پیش رفت، همچنین لازم است برای موفقیت در ایجاد شغل رویکردها را تغییر داد. 

وی به روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا پیشنهاد کرد: دانش بومی خود را تقویت کرده و ظرفیت‌های دانش را در سطح محله‌ها افزایش دهید، همچنین لازم است از کمیته‌های اندیشه‌ورز در کنار شوراها استفاده شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.