صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نکونام: معجزه نه، با قلدری به لیگ برتر صعود کردیم/ برای بازیکنان خونه به خونه ناراحتم
نکونام: معجزه نه، با قلدری به لیگ برتر صعود کردیم/ برای بازیکنان خونه به خونه ناراحتم

نکونام: معجزه نه، با قلدری به لیگ برتر صعود کردیم/ برای بازیکنان خونه به خونه ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر می‌گوید که صعود این تیم به لیگ برتر یک معجزه نبوده است.

جواد نکونام

به گزارش کسب و کار نیوز، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر بعد از صعود این تیم به لیگ برتر گفت: صعود ما یک معجزه نبود بلکه ما با قلدری تمام به لیگ برتر رسیدیم. ما زحمت کشیدیم و لیاقت صعود را داشتیم. به تیمم افتخار می‌کنم و از مهدی پاشازاده و مهابادی تشکر ویژه می‌کنم که برای این تیم زحمت کشیدند. من از حاصل کار آنها استفاده کردم. به مردم قائمشهر، بازیکنانم و خانواده‌های آنها تبریک می‌گویم که در این مدت سختی کشیدند. همچنین از کادر فنی خودم تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: اول باید برای صعود خوشحالی کنیم بعد ببینیم آیا من را برای سرمربیگری می‌خواهند یا نه؟ قرارداد من یک سال و نیمه است اما شرایط برای ادامه کار باید فراهم شود.

نکونام در مورد هواداران نساجی گفت: این هواداران فوتبال را جذاب می‌کنند. خوشحالم یک تیم با ریشه و پرهوادار به لیگ برتر صعود کرد.

سرمربی سابق خونه به خونه در خصوص شایعات منتشر شده از جانب این تیم مبنی بر تبانی نساجی با بازیکنان راه آهن هم گفت: سوال بعدی.

نکونام خطاب به مردم قائمشهر گفت که از آنها ممنون است. او همچنین از ورزشکارانی که امروز برای حمایت از نساجی به ورزشگاه تختی رفته بودند تشکر کرد.

او اضافه کرد: هیچ فشاری نبود. من در بالاترین سطح فوتبال بازی کردم و با برخی مسائل حاشیه‌ای نمی‌توانند به من فشار وارد کنند. من در زمین ثابت کردم، بهتر است که آنها هم همین کار را بکنند. همیشه توکلم به خدا بوده است. صعود خیلی شیرین است. اگر خونه به خونه هم صعود می‌کرد ۷۰ درصد کارهای آن تیم را من انجام داده بودم. واقعا برای بازیکنان خونه به خونه ناراحتم. آنها بازیکنان من بودند اما در این چند هفته برای موفقیت نساجی تلاش کردم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.