صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / مشکل ارتباطی تلگرام به زودی برطرف می شود
مشکل ارتباطی تلگرام به زودی برطرف می شود

مشکل ارتباطی تلگرام به زودی برطرف می شود

موسس و مدیرعامل شرکت تلگرام اعلام کرد، داغ شدن بیش از حد یکی از خوشه های سرور تلگرام عامل قطع ارتباط برخی کاربران به این پیام رسان است که به زودی برطرف می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، «پاول دروف» روز یکشنبه ضمن اعلام این خبر در صفحه توییتر خود و عذرخواهی از کاربران تاکید کرد: داغ شدن بیش از حد یکی از خوشه های سرور تلگرام این شرکت ممکن است در چند ساعت آینده موجب مشکلات ارتباطی برای کاربران اروپایی شود.
وی با اعلام اینکه متخصصان در حال بررسی و برطرف کردن این مشکل هستند، اطمینان داد که اتصال کاربران ظرف چند ساعت آینده ممکن خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، اتصال کاربران ایرانی تلگرام نیز از صبح امروز به این پیام رسان قطع شده است و انتظار می رود با رفع مشکل سرورها این محدودیت برطرف شود.
بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان در تلگرام عضویت دارند؛ در ایران نیز آمارهای غیررسمی از عضویت حدود ۴۰ میلیون ایرانی در تلگرام خبر می دهد و بر این اساس دولت برای رفع ایجاد انحصار در حوزه شبکه های اجتماعی و نیز توسعه پیام رسان های داخلی، در بخشنامه ای از دستگاه های اجرایی خواست تا خدمات اطلاع رسانی خود را در تلگرام متوقف و به پیام رسان های داخلی منتقل کنند.
به گفته محمدصادق افراسیابی معاون فرهنگسازی و توسعه کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد، با اعلام سیاست های حمایتی کشور از پیام‌رسان‌های داخلی و شکستن انحصار پیام‌رسان‌های خارجی، ۲۵ درصد کاربران ایرانی از تلگرام به پیام رسان های داخلی منتقل شده اند.
اقتصام**۱۰۶۳*۲۰۲۵

همچنین مطالعه کنید:

جزییات ارسال در دیجی‌کالا/یک سفارش، چند هزینه ارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی در یک خرید اینترنتی چند کالا سفارش می‌دهید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.