چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / فروش محموله‌های نفت و پتروشیمی پیش از اجرای برجام قفل بود
فروش محموله‌های نفت و پتروشیمی پیش از اجرای برجام قفل بود

رئیس جمهوری:

فروش محموله‌های نفت و پتروشیمی پیش از اجرای برجام قفل بود

رئیس جمهوری با بیان این‌که ۸۰۰ میلیون دلار هزینه آماده کردن چاه‌های نفت برای صادرات پس از رفع تحریم‌ها شد، گفت: فروش نفت و پتروشیمی پیش از اجرای برجام قفل بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، دکتر حسن روحانی، امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه) در مراسم بزرگداشت روز کارگر و قدردانی از کارگران نمونه با بیان این‌که حمایت از کالای ایرانی با حمایت از کارگران و کارفرما آغاز می‌شود، گفت: امروز مهم‌ترین توطئه دشمنان علیه ملت ایران، ایجاد یأس و ناامیدی است و بازار فعال، کارخانه‌ها را به حرکت در می‌آورد.
رئیس جمهوری با اشاره به این‌که اشتباه بزرگی است که جنس خارجی را بهتر قلمداد کنیم، افزود: در زمان تحریم، محصولات پتروشیمی ما فروش نمی‌رفت و ۸۰۰ میلیون دلار هزینه آماده کردن چاه‌های نفت برای صادرات پس از رفع تحریم‌ها شد.
وی با بیان این‌که امروز صادرات نفت ما نسبت به سال‌های ۹۲ و ۹۳، ۲ برابر شده است، تصریح کرد: باید بدانیم که اگر صادرات محموله‌های نفت و پتروشیمی ما متوقف می‌شد با مشکلات بزرگی روبه‌رو می‌شدیم.
روحانی با اشاره به این‌که فروش محموله‌های نفت و پتروشیمی پیش از برجام قفل بود، عنوان کرد: جوانان به جای بازار استخدام باید برای بازار کار تحصیل کنند، هرچند در سال گذشته ۸۰۰ هزار شغل خالص ایجاد شد.

همچنین مطالعه کنید:

ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مرتضی شاهمیرزایی در کنگره ملی نفت و گاز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.