صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / عاشورزاده: روزهای خوب تکواندو در راه است
عاشورزاده: روزهای خوب تکواندو در راه است

عاشورزاده: روزهای خوب تکواندو در راه است

ملی‌پوش تکواندوی ایران معتقد است، شرایط تکواندوی ایران رو به پیشرفت است و برای کسب بهترین نتایج در مسابقات پیش رو تلاش می‌کند.

فرزان عاشورزاده

به گزارش کسب و کار نیوز، فرزان عاشورزاده، در مورد شرایط فعلی خود برای مسابقات پیش رو، توضیح داد: در این مدتی که حرف و حدیث های زیادی وجود داشت، من در حال پیگیری تمریناتم بودم تا به آمادگی صد در صد برسم. خوشبختانه در همه انتخابی های تیم‌ ‌ملی که برگزار شد هم حضور داشته و نتایج خوبی گرفتم.

او افزود: طی این چند وقت گذشته حواشی زیادی در اطراف تکواندو وجود داشت که امیدوارم با این انتخابی ها صحبت ها کمتر شود و تکواندوی ایران به روزهای خوب برگردد. البته در این مدت یک گوش من در و گوش دیگرم دروازه بود تا این صحبت ها باعث اذیتم نباشند و خدا را شکر که الان شرایط خوبی دارم و برای کسب  بهترین نتایج آماده هستم.

تکواندوکار المپیکی ایران در خصوص عملکردش در مسابقات جام فجر و جام باشگاه ها آسیا نیز، توضیح داد: شریط من در این مسابقات نسبت به انتخابی ها بهتر بود، چرا که در یک وزن بالاتر مسابقه می‌دادم و از عملکردم نیز راضی هستم. در مسابقات انتخابی با صد در صد آمادگی حضور نداشتم  ولی  با تمام توان حاضر شدم که این نتیجه‌ به دست آمد. برای ادامه‌ راه تمرینات را پیگیری می‌کنم  تا در مسابقات آینده با آمادگی کامل به روی شیاپچانگ بروم.

او در ادامه‌ گفت‌: تمام تلاش من ابتدا برای موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و سپس برای انتخابی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است. امیدوارم بتوانم با عملکرد مناسب در این رقابت‌ها هواداران تکواندو را خوشحال کنم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در مورد کادرفنی تیم ملی نیز ، اظهار کرد: حدوداً پنج سال است که در اردوهای تیم‌ ‌ملی قرار دارم و با کادر فنی‌های مختلفی کار کرده و شرایط را دیده‌ام. باور کنید کادر فنی حدید توانایی بر گرداندن تکواندوی ایران به روزهای اوج را دارد و تنها کاری که باید کرد حمایت و صبر است. با مدیریت این کادر قطعا تیم ملی چه من باشم و چه نباشم بهترین نتایج را می‌گیرد . امیدوارم با وجود این کادرفنی موفقیت های خوبی را کسب کنم.

عاشورزاده در پایان افزود: من شرایط و روزهای سخت را دیده و چشیده‌ام، مطمئن باشید اگر فرزان عاشورزاده آمده برای بازگشتن به شرایط ایده آل است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.