صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / دو هزار و ۵۰ ناشر داخلی در نمایشگاه کتاب امسال حضور دارند
دو هزار و ۵۰ ناشر داخلی در نمایشگاه کتاب امسال حضور دارند

دو هزار و ۵۰ ناشر داخلی در نمایشگاه کتاب امسال حضور دارند

معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از حضور دو هزار و 50 ناشر داخلی و 132 ناشر خارجی در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز یحیی دهقانی روز یکشنبه در نشست خبری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب، گفت: امسال ناشران آموزشی با ۱۵ هزار و ۶۳۳ عنوان کتاب و ناشران دانشگاهی با ۶۴ هزار و ۴۴۴ عنوان کتاب شرکت می کنند.
دهقانی با بیان این که ناشران آموزشی در طبقه همکف رواق غربی مصلی مستقر می شوند، تعداد این ناشران را ۱۱۳ نفر عنوان و اضافه کرد: ۵۰۱ ناشر دانشگاهی نیز در زیر چادرهایی در شرق نمایشگاه فعالیت می کنند.
معاون اجرایی نمایشگاه کتاب افزود: تعداد ناشران کودک ۲۸۸ نفر و ناشران عمومی بالغ بر هزار و ۱۴۷ نفر است، ناشران کودک و نوجوان با ۳۳ هزار عنوان کتاب در سه قسمت نمایشگاه و در صحن مصلی زیر چادر و بالکن رواق شرقی مستقر می شوند و ناشران عمومی نیز در شبستان استقرار دارند.
به گفته دهقانی امسال ناشران خارجی شامل۸۶ ناشر عرب با ۳۷ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب و ۴۶ ناشر لاتین با ۱۲۰ هزار عنوان کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور خواهند داشت.
وی تعداد ناشران دیجیتال را ۸۰ نفر عنوان کرد و گفت: این ناشران نیز در فضایی به مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع در نمایشگاه فعالیت خواهند داشت.
ادامه دارد..
فراهنگ**۱۸۸۰** ۱۷۰۱

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.