صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / خط‌ونشان امیر علی‌اکبری برای سعودی‌ها: هر جای دنیا بگویید می‌آیم
خط‌ونشان امیر علی‌اکبری برای سعودی‌ها: هر جای دنیا بگویید می‌آیم

با سر مقابل‌شان به روی رینگ می روم تا ادب‌شان کنم

خط‌ونشان امیر علی‌اکبری برای سعودی‌ها: هر جای دنیا بگویید می‌آیم

چهره شاخص ورزش ایران در رشته رزمی MMA که با شکست عنوان‌داران جهانی به چهره‌ای شاخص در این رشته تبدیل شده، اعلام آمادگی کرد مقابل کشتی‌کج‌کارهای عربستانی در هر کجای دنیا که بگویند مبارزه کند تا نشان دهد ایرانی‌ها چگونه مبارزانی هستند.

امیر علی‌اکبری

امیر علی‌اکبری در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا در واکنش به نمایش مضحک و به دور از اخلاق عربستانی‌ها در رشته کشتی کج که در جریان آن دو فرد ایرانی- آمریکایی با حضور بر روی رینگ مبارزه در جده برابر ۴ کشتی‌کج کار عربستانی، به حالتی تمسخرآمیز و با پرچم ایران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، اظهار کرد: متاسفانه عربستانی ها شدیدا با ما دشمنی می‌کنند و قصد دارند تا جایی که می‌توانند به ما ضربه بزنند. این دلقک‌بازی دو ایرانی – آمریکایی با همکاری سعودی ها فقط به خاطر پول بود و باید بگویم این دو نفر که نام خود را ایرانی هم گذاشته‌اند بسیار افراد بی‌هویتی هستند که حاضر شده‌اند به خاطر پول نام کشورمان را مقابل سعودی‌ها به تمسخر بگیرند. پول هرچقدر هم مهم باشد، اما اینکه به خاطر پول حاضر شوی به کشورت پشت کنی، کاری بسیار دور از شرافت است اما از این دو بی هویت این کار برآمد.

چهره شاخص ورزش ایران در رشته رزمی MMA افزود: طی دو سه روز اخیر هزاران پیام از طریق مردم عزیزمان به دستم رسید که خواستار این بودند در قبال این بی‌ادبی عربستانی‌ها واکنش نشان دهم. احساس وظیفه کردم و با انتشار پستی در اینستاگرام با به کار بردن الفاظی مناسب آن‌ها شدیدا به این موضوع واکنش نشان دادم و در زیر پست از بن سلمان  گرفته تا ملک سلمان، شبکه‌های خبری عربستان و هر عربستانی که از کودکی می‌شناختم را تگ کردم تا همگی در جریان این درخواست من قرار بگیرند که آماده‌ام با کشتی کج‌کارهای عربستانی در هر جای دنیا که بگویند مبارزه کنم. اگر این پیشنهاد را قبول کنند طوری آن‌ها را ادب می‌کنم که دیگر از این غلط‌ها نکنند.

وی با بیان اینکه آرزو می‌کند این پیشنهادش با قبول طرف عربستانی روبه‌رو شود، به ایسنا گفت: از خدایم است که با آن‌ها مبارزه کنم و هر کجای دنیا که بگویند با سر می‌روم تا مقابل‌شان به روی رینگ بروم. البته این‌ها اصلا در این حد و اندازه‌ها نیستند و به این حرف‌ها نمی‌خورند اما این پیام را خطاب به آن‌ها منتشر کردم که فکر نکنند ایرانی‌ها مثل این دو موجود بی‌هویت هستند که به خاطر پول حاضر به هر کاری باشند. باید امتحان کنند تا ببینند ایرانی‌ها در عمل چگونه مبارزانی هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.