صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / بهداد سلیمی: امروز از قشنگ‌ترین روزهای زندگی‌ام بود/ با صعود نساجی خیلی‌ها به آرزویشان رسیدند

بهداد سلیمی: امروز از قشنگ‌ترین روزهای زندگی‌ام بود/ با صعود نساجی خیلی‌ها به آرزویشان رسیدند

قهرمان المپیکی وزنه‌برداری ایران ضمن ابراز خوشحالی از صعود نساجی قائمشهر به لیگ برتر گفت: با صعود نساجی خیلی‌ها به آرزویشان رسیدند.

بهداد سلیمی

به گزارش کسب و کار نیوز، بهداد سلیمی قهرمان المپیکی وزنه‌برداری ایران که برای تماشای دیدار نساجی قائمشهر و راه آهن تهران به ورزشگاه تختی رفته بود، بعد از صعود تیم شهرش به لیگ برتر اظهار کرد: من این  صعود را به همه هواداران نساجی و قائمشهری‌ها تبریک می‌گویم. واقعا برد شیرینی بود. به راه آهنی‌ها هم تبریک می‌گویم که مردانه جنگیدند. امیدوارم این نتایج نساجی ادامه‌دار باشد و ما شاهد پیروزی‌های دیگر این تیم باشیم. نساجی چندین سال بود که لیاقت صعود به لیگ برتر را داشت. این مردم لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر را داشتند. خیلی‌ها امروز به آرزویشان رسیدند.

او ادامه داد: نساجی بازیکنان باغیرت و کادر فنی و مدیریت خوبی دارد. همچنین هواداران پرشوری از این تیم حمایت می‌کنند. امروز بی‌شک یکی از قشنگ‌ترین روزهای زندگی‌ام بود چرا که تیمی که از بچگی طرفدارش بودم به لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.