صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / امیدبخشی در اولویت برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب است
امیدبخشی در اولویت برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب است

دو خبر از وزارت ارشاد ؛

امیدبخشی در اولویت برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت: مقرر است برنامه های این ستاد در قالب امضای تفاهم نامه با معاونتها و سازمانهای تابعه، با شکوه تر از گذشته برگزار شود و امیدبخشی در اولویت این برنامه ها خواهد بود

به گزارش کسب و کار نیوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی محمدی یادآور شد: این ستاد بعد از ابلاغ سیدعباس صالحی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد و دارای شورایی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمامی معاونان و روسای سازمان های تابعه وزارت متبوع نیز اعضای این شورا هستند.
وی ادامه داد: بنا داریم با مدیریت این ستاد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اعضای شورای آن، سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در قالب برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی هر چه با شکوه تر برگزار کنیم.
محمدی به ابلاغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دبیر این ستاد اشاره کرد و افزود: در این ابلاغیه بر سیاست ها و ملاحظاتی تاکید شده که از آن جمله می توان به جلوگیری از تکراری و کلیشه ای بودن برنامه ها نسبت به سال های گذشته و واگذاری و اجرای فعالیت ها به نیروهای جوان، خلاق، متخصص، تحصیل کرده و موسسات فرهنگی هنری که به عنوان بخش مردمی وزارتخانه محسوب می شوند، اشاره کرد.
دبیر هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی، ایجاد روحیه شاد و امیدبخش بر پیکره جامعه با تلاش برای جذب حداکثری اقشار جامعه و جلوگیری از ایجاد روحیه یاس و ناامیدی و جلوگیری از هزینه های اضافی را از دیگر سیاست های مورد تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روند فعالیت های این ستاد برشمرد.
به گزارش کسب و کار نیوز، ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سطح ملی و با ریاست آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان فعالیت می کند و تمامی وزیران، روسای سازمان ها، فرماندهان نیروهای مسلح، معاونان اول رئیس جمهوری و قوه قضائیه و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو در این ستاد حضور دارند.

**عیادت نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شاهوردی صدابردار سینما
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عیادت اصغر شاهوردی صدابردار سینمای کشورمان که سال ها در بستر بیماری است، رفت و گفت: سینمای ایران مدیون هنرمندانی مانند شاهوردی است.
محمد مهدی احمدی ضمن آگاهی یافتن از روند درمانی اصغر شاهوردی و حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی گفت که وضعیت درمانی وی را به اطلاع وزیر ارشاد خواهد رساند.
به گفته وی، به منظور بهبود وضعیت شاهوردی، وزارت ارشاد برای تامین هزینه های گفتار درمانی و کار درمانی او حمایت خواهد کرد.
احمدی با قدردانی از تلاش های طاقت فرسا و دلسوزانه خانواده شاهوردی به ویژه همسر وی، افزود: قطعا نتایج این خدمات نزد خدای متعال محفوظ است و شما ثمره این فداکاری را در همین دنیا مشاهده خواهید کرد.
شاهوردی متولد ١٣٣۶ در تهران و از صدابرداران سینمای ایران است، وی در آبان ماه سال ١٣٨۶ پس از بازگشت از لوکیشن فیلم «چراغی در مه» در یک سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی مغزی شد و پس از گذشت بیش از ١٠سال از این حادثه مشکلات وی همچنان ادامه دارد.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ **۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.