صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مدیرعامل راه‌آهن: از نساجی و خونه به خونه تماسی با ما گرفته نشد
مدیرعامل راه‌آهن: از نساجی و خونه به خونه تماسی با ما گرفته نشد

مدیرعامل راه‌آهن: از نساجی و خونه به خونه تماسی با ما گرفته نشد

مدیرعامل باشگاه راه آهن می‌گوید از طرف هیچ تیمی برای تبانی با او و کادر فنی تیمش تماس گرفته نشده است.

تیم فوتبال راه آهن

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین رشیدی مدیرعامل راه آهن بعد از شکست این تیم برابر نساجی گفت: خیلی برایم جالب بود که من به عنوان مدیرعامل باشگاه راه‌آهن به همراه چهار نفر از همراهانم نتوانستیم حتی در VIP  ورزشگاه جایی برای نشستن پیدا کنیم. در این جمعیت اگر اتفاقی برای ما می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ کاش دوربین‌های تلویزیون می‌دیدند که من در میان تماشاگران نساجی نشسته بودم.

او ادامه داد: همیشه در بازی‌های حساس حرف و حدیث به وجود می‌آید. باور کنید حتی یک نفر با خود من و کادرم تماس نگرفت. خدا را گواه می‌گیرم نه از طرف خونه به خونه و نه نساجی با من تماس گرفته نشد. ما به اینجا آمدیم تا شرافتمندانه بازی کنیم اما شما فقط نباید درباره تیم‌ها صحبت کنید. یک بار دیگر فیلم مسابقه و نحوه داوری را ببینید.

رشیدی درخصوص سقوط تیم‌های تهرانی از جمله راه آهن به دسته‌های پایین‌تر گفت: مسئولان ورزشی باید پاسخگوی این مشکلات باشند. ما از اول فصل یک ریال هم بودجه نگرفتیم. مجموع هزینه‌های راه آهن در این فصل ۳۰ میلیون تومان است. قرارداد بازیکنان و کادر باشگاه ما ۳۰۰ هزار و ۴۰۰ هزار تومان است. آفرین به غیرت این بچه‌ها که تا امروز از جانشان مایه گذاشتند.

او در پایان درباره وضعیت راه آهن گفت: واگذاری راه آهن در دست مسئولان ارشد است. اگر این تیم به شخص یا ارگان دیگری واگذار نشود، با همین منوال در مسابقه‌های لیگ دسته دو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.