صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / سپرده های کوتاه مدت برای کارآفرینان موفق در اروپا
سپرده های کوتاه مدت برای کارآفرینان موفق در اروپا

سپرده های کوتاه مدت برای کارآفرینان موفق در اروپا

انجمن موسوم به «ادی» ADIE در فرانسه، انجمن کمک به طرح های ابتکاری تجاری، ابزار خیلی موثری به این منظور فراهم کرده: حق امتیازهای کوچک و فراگیر. این انجمنADIE به افرادی که می خواهند کسب و کار جدیدی راه بیندازند و به اعتبار بانکی دسترسی ندارند، وام های کوتاه مدت می دهد. تسهیل چالش های مرتبط با کارآفرینی و شروع یک تجارت جدید کار ساده ای نیست. با این همه سیستم هایی وجود دارد که در این زمینه خوب کار می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، برونو گوتیه مسئول این انجمن در شهر لیون فرانسه است و در این باره می گوید: «این روش به کسانی که با روش های مرسوم، امکان دریافت وام از بانک ها را ندارند، اعتبارهای لازم برای راه اندازی کسب و کارهایی را می دهد که قبلا موفقیت شان در جاهای دیگر آزموده شده و در نتیجه در همان آغاز کار معلوم است که شانس موفقیت شان زیاد است.»

این انجمن در سال ۱۹۸۹ میلادی شکل گرفت و از آن زمان تاکنون به طور متوسط ۲۲۵ شغل جدید ایجاد کرده است.

فیلیپ ریبو، یکی از کسانی است که توانسته با ابزارهای انجمن «ادی» کسب و کار جدیدی شروع کند. او قبلا آشپز بوده و عاشق باغبانی است. فیلیپ در ۴۸ سالگی تصمیم گرفته است کسب و کار خودش را به راه بیندازد.

او پس از مراجعه به اداره کاریابی در فرانسه با انجمن «ادی» ADIE آشنا شد. فیلیپ می تواند با وام ۵۰۰۰ یورویی که این برنامه در اختیارش قرار می دهد به آرزویش برسد.

فیلیپ ریبو می گوید: «به نظر من وام ۵۰۰۰ یورویی با مدت بازپرداخت دو سال و نیم منطقی است. به نفعم بود که از برنامه استفاده کنم.»

فیلیپ توانست با استفاده از این وام و کمک مالی منطقه ای تجهیزات لازم را خریداری کند. او همچنین با بزرگ ترین شرکت ارائه خدمات پرستاری، نظافت و باغبانی در فرانسه توافق نامه ای امضا کرده است تا از اسم شرکت، آموزش و محدوده خاصی از مشتریان شرکت بهره ببرد.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.