صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / جبران ۸۴۰ میلیارد تومان خسارت و آزادی ۸۳۴ زندانی بیمه توسعه توسط بیمه ایران
جبران ۸۴۰ میلیارد تومان خسارت و آزادی ۸۳۴ زندانی بیمه توسعه توسط بیمه ایران

با بررسی 47 هزار پرونده زیان دیدگان بیمه توسعه تحقق یافت:

جبران ۸۴۰ میلیارد تومان خسارت و آزادی ۸۳۴ زندانی بیمه توسعه توسط بیمه ایران

مدیر عامل بیمه توسعه: حضور بیمه ایران در این پروژه ملی برکتی برای صنعت بیمه است که مانع از بروز یک بحران ملی شد

بیمه ایران با رسیدگی به بیش از ۴۷ هزار پرونده زیان دیدگان بیمه توسعه، پرداخت ۸۴۰ میلیارد تومان خسارت به زیاندیدگان وآزادی۸۳۴ نفر از زندانیان دیه آن شرکت بیمه ای کارنامه درخشانی در مسیر تسویه پرونده های سنگین شرکت بیمه توسعه از خود بجا گذاشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در آیین معارفه علی حیدری مسوول جدید واحد اجرایی مدیریت پروژه بیمه توسعه و تودیع خالق شکورمسوول سابق این پروژه ، عباس فراشیانی مدیرکل بیمه های اتومبیل بیمه ایران در ارتباط با رفع مشکلات بیمه توسعه گفت : با همکاری کارکنان بیمه توسعه وکارشناسان مستقر بیمه ایران در ساختمان آن شرکت، در حال حاضر آرامش بر این شرکت بیمه ای حاکم شده و امیدواریم تا پایان امسال این پروژه به اتمام برسد.

وی افزود : طی سالهای اخیر تلاش زیادی در بیمه ایران برای رسیدن به اهداف تعیین شده در راستای سیاست های بیمه مرکزی صورت گرفته و این حرکت در مدیریت جدید نیز با سرعت خوبی تا تسویه کامل مطالبات بیمه گذاران و زیان دیدگان بیمه توسعه ادامه خواهد داشت .

مدیرکل بیمه های اتومبیل بیمه ایران، مدیریت خوب پروژه بیمه توسعه توسط بیمه ایران را نشانگر توانایی مالی وتخصص بالای کارکنان این شرکت دانست وتصریح کرد : اخلاق مداری ، ارتباط خوب واحدهای مختلف واستفاده از کارکنانی که دارای تعاملات زیادی با یکدیگر وبیمه گذاران هستند در این پروژه بسیار مفید بوده وحرکت این شرکت در مسیر خدمات دهی و سرعت کار زیان دیدگان را افزایش داده است .

در ادامه این جلسه، سیدمحمد ناصر مبرقعی دبیر شورای فنی ومطالعات بیمه ایران، آینده نگری وعمق بینش مقام معظم رهبری در دولتی ماندن بیمه ایران را نشانگر درایت ایشان دانست وتاکید کرد : بیمه ایران متعلق به صنعت بیمه و همه مردم کشور است؛ بنابراین همه باید در حفظ وصیانت از این شرکت تلاش کنند.

وی اضافه کرد :کارکنان وکارشناسان بیمه ایران مستقر در بیمه توسعه باید با کمک وهمکاری مسوولان بیمه توسعه وبکارگیری رهنمودهای مدیرعامل بیمه ایران به بهترین شکل ممکن این کار بزرگ را به انتها برسانند.

همچنین سعید افشاری مدیرعامل بیمه توسعه ضمن تشکر از مدیران ارشد بیمه ایران ومسوول سابق این پروژه گفت: حضور بیمه ایران در این پروژه ملی به عنوان برکتی برای صنعت بیمه، مانع از بروز یک بحران ملی شده است؛ بیمه ایران با اقتدار و انجام کار کارشناسی بسیار بزرگی در یک مدت کوتاه توانسته به خوبی به پرونده ها رسیدگی و با زیاندیدگان تسویه کند .

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات خالق شکور قدردانی و برای علی حیدری مسوول جدید این پروژه آرزوی موفقیت شد .

همچنین مطالعه کنید:

تکلیف وزیر اقتصاد به مدیران بیمه مرکزی/لایحه اصلاح قانون بیمه تا پایان سال جاری تهیه شود

به گزارش کسب و کار نیوز، سید احسان خاندوزی در سخنان خود با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.