صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / تنظیم سیاست‌های اعتباری بانک ملی برای کاهش هزینه‌های تولید داخل
تنظیم سیاست‌های اعتباری بانک ملی برای کاهش هزینه‌های تولید داخل

تنظیم سیاست‌های اعتباری بانک ملی برای کاهش هزینه‌های تولید داخل

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد که سیاست های اعتباری امسال این بانک در راستای حمایت از واحدهای اقتصادی و کاهش هزینه های تولید داخل است.

بانک ملی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود شایان که به همراه کیومرث یزدان پناه مدیر امور مجلس بانک، جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برای بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی منطقه آزاد ارس به این منطقه سفر کرده بود، ضمن تشریح بسته های اعتباری بانک ملی ایران در راستای تحقق شعار سال جاری، اظهار کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی، خرید دین و صدور انواع ضمانتنامه، خدماتی است که بانک ملی ایران می تواند به واحدهای اقتصادی ارائه کند.

وی همچنین به انعقاد قرارداد سوآپ ارزی دو جانبه بین بانک های مرکزی ایران و ترکیه اشاره کرد و گفت: امکان گشایش اعتبار اسنادی از این محل فراهم شده و بانک ملی ایران نیز در این زمینه پیش قدم است.

شایان در ادامه ضمن مذاکره رو در رو با مدیران واحدهای اقتصادی مستقر این منطقه، در جریان مشکلات فعالان اقتصادی قرار گرفت و راهنمایی های لازم را برای رفع مشکلات آنها ارائه کرد. در پایان بازدید، جلسه مشترکی با حضور مدیران واحدهای تولیدی در محل جلسه مدیریت مناطق آزاد برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.