صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / با مدیریت سنتی نمی‌توان ناهنجاری‌ها را کنترل کرد
با مدیریت سنتی نمی‌توان ناهنجاری‌ها را کنترل کرد

رییس پلیس پایتخت:

با مدیریت سنتی نمی‌توان ناهنجاری‌ها را کنترل کرد

رییس پلیس پایتخت بر ضرورت استفاده از نظرات هوشمندانه و توانمندی‌های جوانان برای کنترل ناهنجاری‌ها در جامعه تاکید کرد و گفت: ‌دیگر نمی توان با مدیریت سنتی و قدیمی جامعه و ناهنجاری‌ها را کنترل کرد.

سردار رحیمی

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار حسین رحیمی در مراسم رونمایی از منشور مشاوران نخبه جوان که صبح امروز در مقر پلیس پایتخت انجام شد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در بخش‌های مختلف گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دردو بخش درون سازمانی و برون سازمانی در تلاش است تا از ظرفیت جوانان و نخبگان به صورت بهینه استفاده کند.

وی با اشاره به جلسات متعدد میان نخبگان، روسا و فرماندهان پلیس پایتخت با مشاروان جوان گفت: قطعا از هوش و ظرفیت این نخبگان فرهیخته در راستای اهداف پلیس پایتخت بهره خواهیم گرفت چرا که معتقدیم هیچ سازمانی به اندازه پلیس با مردم و طیف‌های متعدد مردم در ارتباط نیست.

 رحیمی با تاکید بر این که پلیس باید با بدنه جامعه و اقشار مردم در ارتباط باشد، ادامه داد:‌ تلاش ما استفاده از بخش‌های مختلف جامعه در راستای اهداف پلیس است.

وی رکن اساسی امنیت هر جامعه‌ای را مسئولیت پلیس در میان آحاد جامعه برشمرد و گفت:‌ ارتباط پلیس با بدنه جامعه بسیار زیاد است و پلیس زمانی می‌تواند موفق باشد که راهبردی جامعه محور و مردم مدار داشته باشد.

طرح فرهنگیار پلیس اجرا می‌شود

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر ضرورت داشتن نگاهی اجتماعی به پدیده‌ها حتی مسائل امنیتی تاکید کرد: در تلاشیم که با هماهنگی معاونت اجتماعی پلیس پایتخت، طرح فرهنگیار پلیس را باهدف نظم و ارتقای امنیت در جامعه اجرا کرده و این طرح به زودی کلید خواهد خورد. و امیدواریم همچون طرح فرهنگیار ترافیک پلیس طرحی موفق باشد.

رحیمی با اشاره به ضرورت مدیریت اجتماعی پدیده‌ها گفت:‌ دیگر نمی توان با مدیریت سنتی و قدیمی جامعه  و ناهنجاری‌ها را کنترل کرد ما باید از توانمندی‌های جوانان و نظرات هوشمندانه شان استفاده کنیم.

 وی افزود: نگاه پلیس به مسائل اجتماعی و تفاوت پلیس ایران با دیگر کشورها دراین است که پلیس ایران بسیار مردم مدار و علاقه مند به مردم است و این در حالی است که پلیس دیگر کشورها رفتاری آمیخته با خشونت با مردم دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.