صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / استانداردهای انجام آزمون در بخش خدمات آزمایشگاهی به کاربران ارائه می‌شود
استانداردهای انجام آزمون در بخش خدمات آزمایشگاهی به کاربران ارائه می‌شود

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی:

استانداردهای انجام آزمون در بخش خدمات آزمایشگاهی به کاربران ارائه می‌شود

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، گفت: در بخش خدمات آزمایشگاهی، استانداردهای انجام آزمون و همچنین جست‌وجوی آزمون‌های مربوط به محصولات به کاربران ارائه می‌شود.

افتتاح آزمایشگاه‌های مرجع داروسازی تهران شیمی با حضور رییس جمهور

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا اسدی مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص خدمات ارائه شده در بخش آزمایشگاهی پایگاه اینترنتی شبکه، بیان کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، پس از آماده‌سازی زیرساخت نرم‌افزاری و اطلاعاتی لازم، در سال ۱۳۹۶ از بخش «خدمات آزمایشگاهی» در پایگاه اینترنتی شبکه رونمایی کرد و نسخه آزمایشی آن را در دسترس کاربران قرار داد.

وی افزود: در این بخش، کاربران آزمون‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو کرده و آزمایشگاه‌ها و تجهیزات مرتبط با آن آزمون را پیدا می‌کنند.

به گفته اسدی، از دیگر قابلیت‌های این بخش، ارائه استانداردهای انجام آزمون و همچنین جست‌وجوی آزمون‌های مربوط به محصولات است که شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین صنایع کشور به این موارد نیاز فراوانی دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اطلاعات بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نوع خدمت آزمایشگاهی در این بخش ثبت شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.