صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال روستایی اختصاص یافت
۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال روستایی اختصاص یافت

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت

۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال روستایی اختصاص یافت

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: امسال ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی کشور تسهیلات در نظر گرفته شده است.

 اصغر نورالله‌زاده در مراسم افتتاح کارخانه تولید کودآلی در شهرک صنعتی آق‌قلا اظهار داشت: امسال برای رونق کسب و کارهای خرد و روستایی در کشور بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش‌بینی شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی تاکید کرد: در سال ۹۶ صندوق کارآفرینی امید کشور، یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش کسب و کارهای خرد در اختیار متقاضیان قرارداد و بیش از ۸۴ هزار طرح در کشور ایجاد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور تصریح کرد: امسال با اولویت طرح‌های روستایی و برای توسعه این بخش ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است و اولویت اصلی ما توسعه روستاها است.

نورالله‌زاده اظهار داشت: این تسهیلات در بخش صنعتی و تولید کارگاه‌های صنعتی کوچک پرداخت می‌شود و در این بخش حدود ۴۶ درصد تسهیلات اختصاص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و اعتبارات با توجه به ضریب و توانمندی‌های هر استان به آنها تعلق می‌گیرد و استان گلستان هم توانمندی‌های خاصی دارد که با توجه به این توانمندی تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان هم در این مراسم گفت: در سال ۹۶، بیش از ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که ۸۷۵ نفر در آن مشغول به کار شدند.

حسن پهلوری افزود: این تسهیلات در جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک و ایجاد اشتغال با محوریت حمایت از مناطق محروم اعطاء شد.

وی تصریح کرد: در سال ۹۷ هم اعتباراتی در نظر گرفته شده و در مرحله نخست بیش از ۱۳٫۵ میلیارد ریال پرداخت شد و با توجه به ظرفیت‌ها و کسب و کارهای موجود به دنبال رونق گردشگری، کشاورزی در استان هستیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان تاکید کرد: ظرفیت استان گلستان در بخش کشاورزی هم می‌تواند بخشی از تسهیلات را به این بخش اختصاص دهد و در این بخش هم برای ماشین‌آلات کشاورزی تسهیلات اختصاص می‌یابد.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.