صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / پاداش معوقه بازنشستگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای پرداخت می‌شود/عدم تخصیص۱۰درصد بودجه دانشگاه
پاداش معوقه بازنشستگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای پرداخت می‌شود/عدم تخصیص۱۰درصد بودجه دانشگاه

رییس دانشگاه خبر داد

پاداش معوقه بازنشستگان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای پرداخت می‌شود/عدم تخصیص۱۰درصد بودجه دانشگاه

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از اختصاص حدود ۲۲ میلیارد تومان به عنوان پاداش معوقه سال ۹۵ بازنشستگان این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر ابراهیم صالحی‌ عمرانی سرپرست دانشگاه فنی حرفه ای

دکتر صالحی عمران در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: متاسفانه پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای از سال ۹۵ پرداخت نشده، در این راستا  پاداش معوقه این سال به زودی پرداخت خواهد شد. در حال حاضر رییس سازمان برنامه و بودجه دستور پرداخت آن را داده است منتظر هستیم خزانه این اعتبار را پرداخت کند.

وی در ادامه تصریح کرد: مبلغ پاداش معوقه بازنشستگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای سال ۹۵ مجموعا حدود ۲۲ میلیارد تومان است که به محض پرداخت از سوی خزانه به حساب بیش از ۳۰۰ بازنشسته این دانشگاه واریز خواهیم کرد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: پرداخت پاداش معوقه بازنشستگان برای سال ۹۶ نیز بستگی به تصمیم سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت علوم دارد که امیدواریم این بودجه نیز در اختیار دانشگاه قرار بگیرد.

دکتر صالحی عمران در خصوص آخرین وضعیت تخصیص بودجه سال ۹۶ دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز گفت: متاسفانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای تنها دانشگاهی است که بودجه آن در سال  گذشته تخصیص کامل نداشته و تنها ۹۰ درصد این بودجه پرداخت شده است و برخلاف قول مسئولان سازمان بودجه و برنامه ریزی کشور این میزان باقی مانده پرداخت نخواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.