صفحه اصلی / استان ها / کردستان / ‌امنیت یکی از نیازهای ضروری برای توسعه پایدار در جامعه است
‌امنیت یکی از نیازهای ضروری برای توسعه پایدار در جامعه است

امام جمعه سنندج:

‌امنیت یکی از نیازهای ضروری برای توسعه پایدار در جامعه است

امام جمعه سنندج گفت: امنیت یکی از نیازهای ضروری برای توسعه پایدار در جامعه است و به همین دلیل همگان در راستای حفظ و حراست از این امنیت مشارکت همه جانبه داشته باشیم.

امام جمعه سنندج

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، ماموستا عبدالرحمان خدایی،  امروز، هفتم اردیبهشت ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته با تبریک فرارسیدن ایام هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: نهاد انقلابی وزارت اطلاعات با هوشیاری سربازان گمنام از امنیت و آرامش کشور به خوبی دفاع می‌کند.

وی افزود: بخش عمده امنیت و آرامش کنونی جامعه را مرهون فداکاری و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان هستیم که در هر شرایطی و همواره در صحنه حضور داشته و دارند.

ماموستا خدایی بیان کرد: امنیت یکی از نیازهای ضروری برای توسعه پایدار در جامعه است و به همین دلیل همگان در راستای حفظ و حراست از این امنیت مشارکت همه جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش بسزایی امنیت در توسعه جامعه از لحاظ مختلف عنوان کرد: همه ما باید قدردان کسانی باشیم که گمنام و ناشناس این امنیت و آرامش را در جامعه ایجاد کرده‌اند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن هفته کارگر اشاره کرد و افزود: دین اسلام احترام خاصی را برای قشر کارگران قائل شده و به مؤمنان توصیه می کند مزد کارگر را قبل از خشک شدن عرق به او پرداخت کنند.

ماموستا خدایی در پایان با اشاره به اینکه ماه شعبان و دروازه ورود و آمادگی برای ماه مبارک رمضان است، یادآور شد: مؤمنان باید در این ایام مبارک هیچگاه نیازمندان، فقرا و ایتام را فراموش نکنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.