صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مسلمان: امیدوارم مسئولان تیم را رها نکنند/ از خدایم است در پرسپولیس بمانم
مسلمان: امیدوارم مسئولان تیم را رها نکنند/ از خدایم است در پرسپولیس بمانم

مسلمان: امیدوارم مسئولان تیم را رها نکنند/ از خدایم است در پرسپولیس بمانم

بهترین پاسور لیگ هفدهم می‌گوید تیمش هفته آینده بازی مهمی دارد و امیدوار است مسئولان در آسیا نیز همراه این تیم باشند.

محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده

به گزا ش ایسنا، محسن مسلمان پس از جشن قهرمانی تیمش گفت: به همه مردم تبریک می‌گویم. امیدوارم این قهرمانی‌ها ادامه داشته باشد و مسئولان تیم را رها نکنند.

او ادامه داد: ما هفته بعد بازی مهمی داریم و نیاز به برد داریم. امروز جشن قهرمانی بود و هواداران برای دیدن بازی آمده بودند. آقای برانکو هم بازیکنانی را بازی داد که می‌خواهند مقابل الجزیره بازی کنند.

مسلمان ادامه داد: به ما گفته‌اند اگر در پرسپولیس بمانیم و قراردادمان را تمدید کنیم جریمه‌هایمان بخشیده می‌شود. جریمه‌های بازیکنانی هم که اعتصاب کرده بودند چیزی حدود ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است. مطمئنم از حرف‌هایی که می‌زنم ناراحت می‌شوند. به من کسی تا به حال چیزی نگفته‌اند و از خدایم است که در پرسپولیس بمانم اما باشگاه تا امروز حتی یک کلمه با من صحبت نکرده است. آنها منتظرند که پنجره نقل‌ و انتقالاتی باز شود تا یکسری از بازیکنان را اخراج کنند. من از ایران و خارج پیشنهاد دارم اما اولویت اول من پرسپولیس است.

او ادامه‌ داد: ۱۶ بازی است که برای پرسپولیس بازی نکرده‌ام اما منت نمی‌گذارم. من بازیکنی نیستم که با دلالی به این تیم آمده باشم و رزومه خوبی در این تیم دارم. من از چهار، پنج تیم پیشنهاد دارم و باز هم می‌گویم که اولویت اولم پرسپولیس است اما باشگاه پرسپولیس تا حالا با ما صحبت نکرده است. ما به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌ایم که می‌خواهیم تمدید کنیم اما باشگاه منتظر است که پنجره فصل نقل‌ و انتقالات باز شود. پنجره هم ۲۰ روز بعد باز می‌شود. یعنی ‌دقیقا بعد از بازی با الجزیره. ما فعلا باید به سر تمرین برویم.

او درباره مبلغ دریافتی‌اش از باشگاه در این فصل گفت: تا اینجا حدود ۶۰، ۷۰ درصد قراردادمان را گرفته‌ایم.

 مسلمان با اشاره به این که همه اینها با نظر سرمربی تیم است، اظهار کرد: باشگاه هم باید سهمی در این کار داشته باشد. شاید من الان پیشنهاد داشته باشم و ۲۰ روز دیگر این تیم‌ها من را نخواهند. امروز من را با مبلغ ۵۰ میلیون تومان بخواند اما ۲۰ روز  بعد بازیکنی را با ۱۰ میلیون تومان خریده باشند و دیگر من را نخواهند. باشگاه نباید ما را با مردم روبرو کند و باید تکلیف ما را مشخص کند. باشگاه باید تکلیف من، کامیابی‌نیا، احمدزاده، محرمی، امیری و محمد انصاری را مشخص کند. خیلی هم کار راحتی است. ما خواسته زیادی نداشتیم.

مسلمان در مورد جریمه شدن بازیکنان پرسپولیس به خاطر پیراهن‌های این تیم به کنایه گفت‌: ما به خاطر هر پیراهن چهار میلیون تومان جریمه می شویم. احتمالا به خاطر این که جلو و پشت این لباس طلاکوب است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.