صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / شهریاری: بهترین کمانداران به جاکارتا اعزام می‌شوند
شهریاری: بهترین کمانداران به جاکارتا اعزام می‌شوند

پس از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تیروکمان

شهریاری: بهترین کمانداران به جاکارتا اعزام می‌شوند

رییس کمیته مسابقات فدراسیون تیرو کمان با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی از شنبه هفته آینده در آذربایجان شرقی، گفت‌: بهترین و آماده ترین کمانداران راهی جاکارتا می شوند.

اولین مرحله رنگینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تیر و کمان - بیرجند

محبوبه شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی جاکارتا سعی کردیم نخستین دوره رقابت‌های انتخابی و رنگینک کشوری را  در بیرجند برگزار کنیم تا بهترین ها را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا شناسایی کنیم.

وی گفت‌: قبلا یک دوره انتخاب تیم‌ ‌ملی انجام شده بود که نفرات برتر به مرحله دوم جام جهانی که در ترکیه برگزار خواهد شد، اعزام می شوند. البته برای تقویت تیم ملی این دوره از مسابقات برگزار شد که نفرات برتر به اردوی تیم‌ ‌ملی اضافه خواهند شد.

شهریاری در ادامه‌ بیان‌ کرد: از بین نفرات حاضر در تیم ملی و کسانی که بعد از این انتخابی به تیم‌ ‌ملی ‌اضافه می‌شوند نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا را تشکیل خواهند داد.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون تیروکمان، خاطرنشان کرد: در طی سال هشت مرحله مسابقات، لیگ و قهرمانی کشور برگزار می‌شود که این مسابقات دارای رنکنیگ است که نفرات با بهترین رنکینگ می‌توانند به تیم ملی ورود پیدا کنند.

وی همچنین با بیان این که در کامپوند به ویژه‌ مردان شاهد ارتقا رکوردها هستیم، افزود: طی چند سال گذشته شاهد رشد و ارتقا رکورد کمانداران بودیم که این رشد در کامپوند مردان چشمگیرتر بوده و رکوردها قابل توجه تر بودند.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون تیروکمان در پایان نسبت به میزبانی خراسان جنوبی در برگزاری نخستین مرحله رنکینک کشوری و انتخابی تیم‌ ‌ملی ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.