صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / دیدار رئیس‌جمهوری ارمنستان با رهبر اپوزیسیون
دیدار رئیس‌جمهوری ارمنستان با رهبر اپوزیسیون

دیدار رئیس‌جمهوری ارمنستان با رهبر اپوزیسیون

در پی اعتراضات اخیر، عضو "شورای سیاسی حزب اپوزیسیون قرارداد مدنی" و رئیس جناح "مجلس ملی جمهوری ‌ارمنستان" با رئیس‌جمهوری ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس‌جمهوری ارمنستان با رهبر جنبش اپوزیسیون

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از کانال خبری آسیا، نیکول پاشینیان، عضو اپوزیسیون شورای سیاسی حزب قرارداد مدنی در صفحه فیس‌بوک خودش نوشت: با آرمن سرکیسیان رئیس‌جمهوری ارمنستان دیدار و درباره شرایط کنونی در ارمنستان رایزنی کردیم و راه‌حل‌های احتمالی را مورد بررسی قرار دادیم.

در این دیدار رئیس‌جمهوری ارمنستان راه‌های خروج از بحران را مطرح کرده است.

پس از ۱۱ روز اعتراضات سراسری به رهبری جنبش تحت رهبری نیکول پاشینیان، سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری سابق ارمنستان که به تازگی برای سمت نخست‌وزیری انتخاب شده بود، دوشنبه استعفا کرد. در پی آن پاشینیان اعلام کرد، چهارشنبه مذاکرات با مقام‌های کنونی را ادامه خواهد داد تا گذار نرم قدرت در ارمنستان رخ دهد. اما سه‌شنبه شب مشخص شد که چنین مذاکراتی برگزار نمی‌شود.

کارن کاراپتیان، نخست‌وزیر موقت ارمنستان تاکید کرد، پاشینیان درخواست‌های جدید و یک جانبه‌ای دارد. این رهبر جنبش اپوزیسیون هم تاکید کرد اعتراضات از سر گرفته می‌شود چرا که قدرت حاکم به رهبری “حزب جمهوری‌خواه ارمنستان” به هر قیمتی خواستار ماندن در قدرت است. در ادامه این تحولات، پاشینیان از نخست‌وزیر موقت و نایب رئیس حزب جمهوری ارمنستان خواست تا امروز جمعه مذاکراتی علنی با حضور رسانه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام‌

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.