صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / بیرانوند: بازیکنان تمدید کنند تا در قهرمانی هت‌تریک کنیم
بیرانوند: بازیکنان تمدید کنند تا در قهرمانی هت‌تریک کنیم

برانکو مسلمان را دوست دارد

بیرانوند: بازیکنان تمدید کنند تا در قهرمانی هت‌تریک کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اگر بازیکنان پرسپولیس قراردادشان را با این تیم تمدید کنند پرسپولیس در قهرمانی هت‌تریک می‌کند.

علیرضا بیرانوند

به‌ گزارش ‌ایسنا، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس، اظهار کرد: خدا را شکر قهرمان شدیم. آنقدر خوشحالم که صدایم گرفته است. از ته قلب لذت می‌برم که توانستم در دو سال به چنین افتخاراتی دست پیدا کنم. تکرار قهرمانی در ایران واقعا سخت است. خیلی‌ها به دنبال این هستند که اجازه ندهند پرسپولیس رو به جلو پیشرفت کند. امسال تیم پرسپولیس خیلی با حاشیه‌ها جنگید و توانست در قهرمانی دبل کند. اگر بازیکنان ما با پرسپولیس قراردادشان را تمدید کنند این هت‌تریک قهرمانی ما است.

بیرانوند با تشکر از برانکو به خاطر بازی دادن به محسن مسلمان گفت‌: من واقعا از حرکت او لذت بردم. مسلمان واقعا برای ما زحمت کشیده است. از برانکو تشکر می‌کنم که مسلمان را در جشن قهرمانی پرسپولیس قرار داد تا هم بازی کند و هم پاس گل بدهد و ناراحت نباشد. مسلمان آقای پاس گل ایران شد. هواداران بدانند که برانکو، مسلمان را دوست دارد. محسن باید خودش آنقدر تلاش کند که همان محسن مسلمان سابق شود. بازیکنان اگر می‌خواهند در ایران بمانند باید در پرسپولیس بمانند اما اگر دوست دارند در خارج به فوتبالشان ادامه‌ دهند باید باز هم شرایط پرسپولیس را درک کنند. پنجره نقل‌ و انتقالاتی ما بسته است و بازیکنان ما باید از هواداران اجازه بگیرند.

او در پایان درباره حمیدرضا طاهر خانی بازیکن جوان پرسپولیس گفت: حمیدرضا بازیکن بسیار خوبی است و برانکو به او اعتقاد زیادی دارد. او با این سن کمش سه جام با پرسپولیس به دست آورده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.