صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / افت ۱۴۹۴ واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال
افت ۱۴۹۴ واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

افت ۱۴۹۴ واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

بازار سهام از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ روز معاملاتی را به خود دیده که در این مدت شاخص بورس با افت ۱۴۹۴ واحدی، کاهش ۱.۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

تالار شیشه‌ای در یک روز کاری

به گزارش کسب و کار نیوز، از ابتدای سال تاکنون در مدت ۲۰ روز معاملاتی، تعداد ۱۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۳۰هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال در ۹۱۸ هزار و ۴۷۹ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۸میلیارد و ۹۵۱ میلیون سهم به ارزش ۱۵ هزار و ۲۸۰میلیارد ریال در ۴۲۹ هزار و ۶۴ نوبت در بازار اول؛ ۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون سهم به ارزش ۹هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال در ۴۷۳ هزار و ۳۸۰نوبت در بازار دوم؛ ۳میلیون سهم به ارزش ۳ هزار و ۹۷میلیارد ریال در ۲۳۸۰نوبت در بازار بدهی؛ ۴۶ هزار سهم به ارزش ۱.۲میلیارد ریال در ۱۳۰نوبت در بازار مشتقه و ۲۶۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۷۲۵میلیارد ریال در ۱۳ هزار و ۵۲۵نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۵هزار و ۵۲۳ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۴هزار و ۷۹۶واحد رسیده است که حکایت از ثبت افت ۱۴۹۴ واحدی و کاهش ۱.۶ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۸۲۸ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۴ هزار و ۳۹۷ واحد کاهش مواجه شده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفند پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، دولت در سال ‌۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.