صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / وجود امنیت برای ورود سرمایه گذاران به سیستان و بلوچستان
وجود امنیت برای ورود سرمایه گذاران به سیستان و بلوچستان

امام جمعه زاهدان تاکید کرد:

وجود امنیت برای ورود سرمایه گذاران به سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه امنیت پایدار در استان وجود دارد گفت: امنیت برای ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سیستان و بلوچستان حاکم است.

امام جمعه زاهدان

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ‌آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با اشاره به مناسبت‌های روز جوان، روز ملی شوراها، روز جهانی کار و کارگر و روز جهانی مستضعفان در هفته پیش‌رو اظهار کرد: امروز در این استان مسئولان مفتخرانه می‌توانند سرمایه‌گذار خارجی و داخلی دعوت کنند چرا که اکنون نمی‌توان بهانه ناامنی را از موانع سرمایه‌گذاری در این استان دانست‌.

امام‌ جمعه زاهدان با بیان اینکه این امنیت به سادگی به دست نمی‌آید، ادامه داد: اگر نیروهای سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و فرزندان گمنام ولی امر نباشند، دشمن در کمین است، بنابراین باید از زحمات این عزیزان تشکر کنیم. کسانی که شرایط کاری آن‌ها بسیار متفاوت است و چون باید در پنهان انجام شود هیچ‌کس از آن باخبر نمی‌شود.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه اسلام به هزاران سرباز گمنام افتخار می‌کنند، ادامه داد: انگیزه سربازان گمنام خداوند و طلب حق است. امام راحل در سال ۶۳ در دیدار با وزیر اطلاعات و معاونانش فرمود ملت ما نیاز به اطلاعات دارد، هر که خوب‌تر است باید در این امر شرکت کند. اسلام ما را موظف می‌کند در این امر دخالت کنیم.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کارگران و بیکاری بعضی از آنان به دلیل تعطیلی شماری از مراکز تولیدی از مسئولان بویژه دولت خواست تا برای حل مشکلات آنان اقدام کنند.

سلیمانی با اشاره به نقش و خدمات قابل تحسین کارگران در طول انقلاب اسلامی در عرصه تولید، جنگ و رونق اقتصادی گفت: همه آحاد جامعه باید تلاش‌های این عزیزان را ارج ‌نهند و همواره قدردان آنها باشند.

وی همچنین در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع)، اظهار کرد: امروزه چالش‌هایی در تربیت جوانان ما وجود دارد که مسئولین به خصوص معلمین موظف هستند که دانش‌آموز را از مقطع ابتدایی تا دانشگاه به درستی تربیت کنند و وحدت بین جوان شیعه و تسنن را زیاد کنند، دومین مکانی که باید برای تربیت جوانان ما تلاش کنند و نقش‌آفرین باشند؛دانشگاه‌ها هستند .

امام جمعه زاهدان افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا جوانانی با صلابت و با روحیه جهادگونه برای کشورشان تربیت کنیم مانند جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند و امروزه با کارهای فرهنگی می‌بینیم که جوانان ما در تمام عرصه‌ها حضور گسترده دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.