صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / مدیران میدان و فرصت شکوفایی جوانان را فراهم کنند

مدیران میدان و فرصت شکوفایی جوانان را فراهم کنند

معاون ساماندهی امور جوانان با صدور پیامی فرارسیدن روز جوان را به همه جوانان تبریک گفت.

محمدمهدی تندگویان

به گزارش کسب و کار نیوز،  در پیام محمد مهدی تندگویان ضمن تبریک روز جوان آمده است: جوانان ، اراده ای سترگ دارند و دل هایی دریایی و بزرگ ؛ که می توانند در آرامش سر سبز عشق ، نیکی ها و زیبایی ها را بسرایند و دری به خانه خورشید بگشایند . جوانان، سرمایه ای بی بدیل هستند، که جامعه را به آینده‌ای روشن می‌برد. جوان، با دست های توانمنددش، هیچ آرزویی را محال نمی داند و چشم های خوش بین همیشه‌اش، هیچ مقصدی را دور نمی‌انگارد .

جوانان بزرگترین سرمایه ملی هر کشور هستند و بسیار به جاست که به پرورش و شکوفایی آن‌ها در هر جامعه‌ای که هستند توجه ویژه‌ای گردد. تاریخ ۴۰ساله انقلاب اسلامی روایت گر توانایی و همت بلند جوان ایرانی است. بدون تردید امام راحل نیز با ایمان و اعتماد به همین نیروی جوانان برومند و انقلابی توانست  انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و هشت سال دوران پرافتخار و نورانی دفاع مقدس را به ثمر رسانده و عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان بیاورد و پس از ایشان تعابیر مقام معظم رهبری درخصوص ظرفیت ها و توانمندی های عظیم جوانان و تاکیدات مستمر ایشان در استفاده از این نیروی عظیم و اثر بخش بر هیچ کس پوشیده نیست. از این رو می توان جوانان را بزرگترین ثروت ملی کشور دانست.

امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا بتواند با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را فتح کنند و مدیران باید با باور و اعتقاد به این توانمندی و استعداد، میدان و فرصت شکوفایی و به ثمر رسیدن این پتانسیل ها و انرژی های نهفته را فراهم کنند.

امید است با جوان باوری و جوان یاوری که مشی دولت تدبیر و امید است بتوانیم زمینه ساز تعالی و شکوفایی جوانان عزیز را فراهم سازیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.