صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / درخواست شکل‌گیری موسسه‌های تخصصی برای جذب سرمایه‌گذار
درخواست شکل‌گیری موسسه‌های تخصصی برای جذب سرمایه‌گذار

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

درخواست شکل‌گیری موسسه‌های تخصصی برای جذب سرمایه‌گذار

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی خواستار شکل گرفتن موسسه‌های تخصصی برای جذب سرمایه‌گذار شد.

معصومه آقاپور دبیر فراکسیون زنان مجلس و نماینده مردم شبستر

‌به گزارش کسب و کار نیوز، معصومه آقاپور در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی اقتصادی کشور با مسئولان استان و ارس، اظهار کرد: زبان مشترکی برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی وجود ندارد، این در حالی است که جذب سرمایه‌گذار نیازمند بستر مناسب است.

وی ادامه داد: کشورهای توسعه یافته برای جذب سرمایه‌گذاران، موسسه‌های تخصصی را به عنوان زبان مشترک دولت و سرمایه‌گذار تشکیل داده‌اند که ضمن داشتن صداقت در بیان شرایط موجود، بستر را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم می‌کند.

آقاپور با اشاره به توجه ویژه سرمایه گذاران خارجی به مناطق آزاد، اظهار کرد: ضرورت دارد تکلیف مالکیت زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران خارجی مشخص شود.   

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پیشنهاد ارایه‌ی سیمکارت رایگان به سرمایه‌گذاران خارجی در فرودگاه‌ها را ارایه داد و گفت: سرمایه‌گذار در خوشبینانه‌ترین حالت در ۴۸ ساعت اول سیم‌کارت فعال برای برقراری ارتباط ندارد، وزارت ارتباطات در این زمینه اهتمام ورزد تا شرایط اولیه برای جذب سرمایه‌گذار فراهم شود.

وی در پایان از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذرایجان شرقی و مردم به دلیل فراهم کردن شرایط برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور قدردانی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.