صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دایی: مقابل پیکان شانس آوردیم/ ده‌ها برابر فوتبال در خارج از آن پول در می‌آورم
دایی: مقابل پیکان شانس آوردیم/ ده‌ها برابر فوتبال در خارج از آن پول در می‌آورم

دایی: مقابل پیکان شانس آوردیم/ ده‌ها برابر فوتبال در خارج از آن پول در می‌آورم

سرمربی سایپا از موفقیت تیمش در لیگ برتر تمجید کرد.

علی دایی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی دایی بعد از پیروزی تیمش مقابل پیکان گفت: ما فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. بازی نفس گیری بود و تنها دیداری بود که تیم ما شانس آورد. پیکان خیلی خوب بود و روز دروازه‌بان ما بود. لازم است کمی تجربه بازیکنانم بیشتر شود چون در دو سه صحنه می شد ضد حمله بزنیم و به گل برسیم. امسال سایپا کار بزرگی کرد و توانستیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

او درباره عقب نشینی تیمش مقابل پیکان گفت: دلیل خاصی نداشت. پیکان به توپ‌های بلند روی آورد و ما مجبور شدیم عقب نشینی کنیم. می‌خواستیم فشار بیاوریم ولی قدرت لازم را نداشتیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا در فینال جام حذفی طرفدار استقلال است، گفت: من به این چیزها فکر نمی‌کنم. ما می‌خواهیم از اسم خودمان دفاع کنیم. بعد از چند سال توانستیم پیکان را ببریم. تیم من سال قبل این هفته برای سقوط نکردن بازی می‌کرد ولی امروز برای نایب قهرمانی بازی کرد. دومی را هم بخاطر پنالتی‌ای که خودمان گل نکردیم از دست دادیم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که قهرمان نشدن استقلال در جام حذفی مانع از ادامه همکاری‌اش با سایپا خواهد شد، بیان کرد: خیر اثری ندارد. من پارسال با نفت قهرمان حذفی شدم ولی از آنجا بیرون آمدم. من جایی که بتوانم خدمت کنم، هستم. شاید تیم سایپا مرا نخواهد. فوتبال بخشی از زندگی من است نه همه آن. من ده‌ها برابر از فوتبال در خارج از آن پول در می‌آورم و در فوتبال بخاطر عشقم به این ورزش هستم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.