صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / جلالی: سایپا کلا یک موقعیت داشت که آن هم گل نشد!

جلالی: سایپا کلا یک موقعیت داشت که آن هم گل نشد!

سرمربی پیکان می‌گوید بدشانسی مانع پیروزی تیمش مقابل سایپا شد.

مجید جلالی

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید جلالی بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل پیکان گفت: گاهی اوقات می‌بینید که شما همه کار کرده‌اید ولی زمین و زمان علیه شما هستند. کمتر دیده‌ام مثل امروز بالای ده موقعیت گل داشته باشید و نتیجه نگیرید. دروازه‌بان سایپا روز فوق العاده‌ای داشت. آنها کلا یک موقعیت داشتند که همان هم گل نشد.

او ادامه داد: یک اوت دستی انداختند، پنج بازیکن من به هوا پریدند و در نهایت گل شد و یک پنالتی هم داور گرفت که نمی‌دانم چرا پنالتی گرفت. ما همان جایگاه سال قبل را بدست آوردیم ولی با این تفاوت که پارسال دهم بودیم و سه بازی آخر را بردیم ولی امسال در کورس بودیم ولی از چهار بازی آخر یک امتیاز گرفتیم. من به کارم افتخار می‌کنم. شما جوانان ما را امروز دیدید. آنها مثل الماس هستند. افتخار می‌کنم با اخلاق‌ترین تیم را داشتم. بدون حاشیه و حتی یک درگیری در تمرین. لازم است از بازیکنانم تشکر کنم.

جلالی در پایان درباره داوری این دیدار گفت: من وقتی به داور اعتماد داشته باشم، اشتباهاتش برایم قابل قبول‌تر خواهد شد. وسط بازی داور به من گفت که اگر اشتباهی کنم سهوی است و به او گفتم حتما همینگونه است ولی شما پنالتی اعلام شده علیه ما را ببینید. ما در رقابت سهمیه بودیم ولی از شانس با تیم‌هایی بازی داشتیم که یا در جنگ سهمیه بودند و یا برای سقوط نکردن بازی می‌کردند ولی رقبای ما با تیم قهرمان و یا تیم‌های سقوط کرده بازی داشتند. امروز داور یک خطای اشتباه گرفت و همان توپ تبدیل به یک پنالتی اشتباه شد. در کل فکر می کنم کار ما بد نبوده و اگر مدیران پیکان به دنبال چیزی فراتر از این هستند، باید فکر و ایده جدیدی بدهند. تیم ما امسال خیلی خوب بود و امیدوارم سال بعد بهتر هم بشود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.