صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تشویق برانکو و کریمی و حضور ربیع‌خواه
تشویق برانکو و کریمی و حضور ربیع‌خواه

حاشیه های قبل از بازی پرسپولیس- سپیدرود

تشویق برانکو و کریمی و حضور ربیع‌خواه

گوینده ورزشگاه با گفتن «پرسپولیس ایران» باعث تشویق هواداران شد.

پرسپولیس

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس که به عنوان قهرمانی فصل ۹۶- ۹۶ لیگ برتر ایران دست پیدا کرده است امروز از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپیدرود رشت می رود.

کمیته فرهنگی سازمان لیگ برنامه های متنوعی همچون قرائت قرآن و دعای کمیل برای هواداران در نظر گرفته است که اجرا شد. البته پخش موسیقی های پاپ شاد هم از دیگر برنامه ها بود.
تعدادی از هواداران پرسپولیس پیگیر نتیجه دیدار استقلال و سپاهان هستند. زمانی که سپاهانی ها فرصت گلزنی را از دست دادند با واکنش هواداران پرسپولیس همراه بود.

در حال حاضر  که حدود یک ساعت تا آغاز بازی زمان باقی مانده فقط قسمت‌های کمی از طبقه پایین ورزشگاه و بخش‌هایی از طبقه دوم خالی از تماشاگر است. حدود ۵٠ هزار نفر در حال حاضر در ورزشگاه هستند.

در مقطعی پرسپولیسی‌ها علیه استقلالی ها شعار سر دادند.
گوینده ورزشگاه زمانی که خواست نام باشگاه پرسپولیس را بگوید این باشگاه را با عنوان «پرسپولیس ایران» خطاب کرد که موجب واکنش مثبت هواداران شد.

برانکو ایوانکوویچ بلافاصله پس از رسیدن اتوبوس پرسپولیس به ورزشگاه به زمین چمن آمد و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. البته پیش از این شاهد بودیم افشین پیروانی هم همراه برانکو می‌آمد اما امروز در کنار برانکو نبود.

محسن ربیع‌خواه که مصدوم است هم به ورزشگاه آمده تا در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کند.

علی کریمی زمانی که وارد زمین شد به شدت توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.