صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل سپیدرود
برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل سپیدرود

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل سپیدرود

تیم فوتبال پرسپولیس توانست در پایان نیمه اول با یک گل سپیدرود رشت را شکست دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس  خوزستان و سپاهان

به گزارش کسب و کار نیوز، در آخرین دیدار هفته پایانی لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و سپیدرود رشت از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه ازادی برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

تک گل پرسپولیس در این نیمه را محمد انصاری از روی ضربه آزاد به ثمر رساند.

دقیقه ۴: حرکت بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ توپ را به سیدجلال حسینی رساند که شوت پشت محوطه و زمینی مدافع پرسپولیس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: سیامک نعمتی در پشت محوطه جریمه صاحب شد که شوت پرقدرت این بازیکن از فاصله‌ای ۲۵ متری به تیر دروزاه اصابت کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: ضدحمله بازیکنان پرسپولیس با عبور منشا از مدافع سپیدرود همراه شد و این بازیکن احمدزاده را صاحب توپ کرد. هافبک سرخ‌ها نیز پس از عبور از یک مدافع ضربه بی‌دقتی را روانه دروزاه کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون کرد.

دقیقه ۳۱: ضربه آزاد به سود پرسپولیس اعلام شد. وحید امیری روی یک کار تمرین شده و  از بین پاهای ماهینی توپ را برای انصاری کاشت که شوت محکم مدافع پرسپولیس گل اول سرخ‌ها را در این بازی به نام وی ثبت کرد.

دقیقه ۳۷: سانتر وحید امیری با برخورد به شانه منشا به صورت خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: حرکت نعمتی باعث شد تا او از دو بازیکن عبور کند و ضربه نهایی او با خودخواهی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: فرشاد احمدزاده با پاسی قطری امیری را صاحب توپ کرد که سانتر این بازیکن با ضربه سر منشا از بالای دروازه به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، محمد انصاری، وحید امیری، سیامک نعمتی و گادوین منشا

ترکیب پدیده: ایمان صادقی، توحید غلامی، هادی میرجوان، محمد نزهتی، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، میثم تهی دست، محمدرضا مهدوی، میلاد قربان زاده، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.