صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / قتل فجیع یک کودک ۱۰ ساله در مشهد
قتل فجیع یک کودک ۱۰ ساله در مشهد

قتل فجیع یک کودک ۱۰ ساله در مشهد

معاون دادستان مشهد از قتل یک دانش‌آموز ۱۰ ساله با ۲۱ ضربه چاقو در مشهد خبر داد.

قتل

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خراسان،  با اعلام این خبر اظهار کرد: دانش‌آموز ۱۰ ساله روز گذشته هنگامی که ساعت ۱۲ ظهر از منزلشان در خیابان موسوی قوچانی  بیرون می‌رود تا با سرویس خود به مدرسه برود، به یاد می‌آورد که راننده سرویس به آنان گفته بوده که به علت مشکلی که برایش پیش آمده چند روزی نمی‌تواند به دنبال دانش‌آموزان بیاید و آنها باید با پدر و مادر خود به مدرسه بروند.

وی ادامه داد: این کودک زنگ خانه را می‌زند و به مادر خود می‌گوید به علت اینکه سرویس مدرسه به دنبال او نمی‌آید با تاکسی تلفنی تماس بگیرد تا او را به مدرسه ببرد.

حسینی تصریح کرد: در حالی که مادر دانش‌آموز با تاکسی تلفنی تماس می‌گیرد، خودروی پراید سفیدی در مقابل منزل آنها نگه‌ می‌دارد و این کودک به تصور اینکه این خودرو تاکسی تلفنی است پس از گفت‌وگویی کوتاه با راننده پراید سوار خودرو می‌شود و می‌رود.

وی با بیان اینکه «مادر این دانش‌آموز تمام این صحنه‌ها را از آیفون تصویری نگاه می‌کرده است»، خاطرنشان کرد: مادر این کودک که به ماجرا و سرعت رسیدن تاکسی تلفنی شک می‌کند و نگران می‌شود، بلافاصله مجددا با تاکسی تلفنی تماس گرفته و نام خودرو را از مسئول تاکسی تلفنی می‌پرسد و او می‌گوید که ما خودروی سمند فرستادیم، نه خودروی پراید.

معاون دادستان مشهد افزود: پس از آن، خانواده پیگیر سرنوشت کودک خود بودند تا اینکه روز گذشته ساعت ۷ بعد از ظهر این کودک در نزدیکی شهرک صنعتی شاندیز و پشت ورزشگاه ثامن‌الحجج در حالی کشف شد که ضربات متعدد چاقو خورده بود و پیشانی‌اش با  تیشه قندشکن شکافته شده بود.

وی با بیان اینکه بررسی‌های تکمیلی در حال انجام است، اضافه کرد: با توجه به حساسیت خاصی که این پرونده داشت، دادستان مرکز استان خراسان رضوی دستور ویژه‌ای در این رابطه صادر کردند و بازپرس ویژه قتل عمد مشهد و پلیس جنایی فرمانده انتظامی استان کار خود را آغاز کرده و در حال رصد  و جمع‌آوری اطلاعات در این‌باره هستند.

حسینی در پاسخ به اینکه انگیزه قاتل چه بوده است، گفت: انگیزه قاتل هنوز مشخص نیست و بررسی‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.