صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / روایت محسن هاشمی از دیدار اعضای شورا با سیدحسن خمینی
روایت محسن هاشمی از دیدار اعضای شورا با سیدحسن خمینی

روایت محسن هاشمی از دیدار اعضای شورا با سیدحسن خمینی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار اعضای شورا با سیدحسن خمینی گفت: در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی بر لزوم ادامه انسجام شورای شهر تهران همانند هفت ماه و نیم گذشته تاکید کردند.

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن هاشمی پس از مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل همزمان با روز شوراها در جمع خبرنگاران گفت: در دیدار با یادگار امام راحل که به مناسبت روز شوراها انجام شد، ایشان بر اساس روش روحانیون نصیحت‌هایی داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین صحبت‌هایشان توصیه به مردمداری بود، افزود: مردمداری به معنای انجام حرکات پوپولیستی نیست بلکه مردمداری به معنای واقعی این است که با مردم به صورت تفرعنی برخورد نشود و تصمیماتمان در کوتاه‌مدت و درازمدت به نفع مردم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: یادگار امام در ادامه صحبت‌هایشان به موضوع انسجام شوراها اشاره و تاکید کردند که با توجه به رای جدی که در این دوره مردم تهران به اعضای پنجمین دوره شوراها داده‌اند و توقعاتی که مردم از اعضا دارند، انسجام شورا باید کماکان حفظ شود. همچنین ایشان در مورد کارآمدی شوراها و شهرداری صحبت کردند و تاکید کردند که نباید این حس به مردم دست بدهد که شورایی که رای بالایی دارد در بعد کارآمدی تاثیر مورد انتظار را ندارد.

هاشمی افزود: یادگار امام تاکید کردند که باید هر چه زودتر فعالیت‌ها و اقداماتی توسط شورا و شهرداری انجام شود که رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد و آنچه که مهم است این است که آنچه در سیاست و سیاست‌بازی در نهایت مورد اهمیت است، جلب رضایت مردم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه در خصوص انتخاب شهردار تهران صحبتی شده است یا خیر؟ گفت: در این جلسه صحبتی در خصوص انتخاب شهردار تهران نشد و فقط یادگار امام تاکید کردند که شهردار تهران هر چه زودتر انتخاب شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.