صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / توسعه دانشگاه، مطالبه مردم گناباد است
توسعه دانشگاه، مطالبه مردم گناباد است

نماینده مردم گناباد در مجلس:

توسعه دانشگاه، مطالبه مردم گناباد است

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط دانشگاهی گناباد و سطح بالای علمی دانش آموزان آن باعث شده تا توسعه دانشگاه این شهرستان به عنوان مطالبه مردم مطرح شود.

حمید بنایی

به گزارش کسب و کار نیوز، حمید بنایی در مراسم بهره‌برداری از فاز یک مجتمع آموزش عالی گناباد، اظهار کرد: در حال حاضر خیرین به کمک دانشگاه گناباد آمده و مردم نیز چشم انتظار ارتقاء این دانشگاه هستند. به برکت نظام جمهوری اسلامی و خدمات دولت، امیدی در دل مردم در شهرستان‌ها ایجاد شده و بر همین اساس مسئولین باید حمایت بیشتری از مردم داشته و در رفع موانع کوشا باشند.

وی با بیان این‌که «شهرستان گناباد به عنوان یک شهر دانشجویی در سطح کشور مطرح است»، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۰ دانشجو پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در حال تحصیل هستند. دولت و مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف آموزشی توجه ویژه‌ای دارند و تنها در گناباد برای آموزش بهتر و درمان مردم ۸۰ میلیارد تومان در بیمارستان علامه بهلول هزینه شده؛ ضمن این‌که پد هوائی اورژانس نیز تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: گناباد همیشه در کنکور سراسری رتبه های خوبی داشته و استعدادهای این شهرستان در رشته های خوبی پذیرش شده‌اند به صورتی که سال گذشته ۵۳ دانش آموز گنابادی در رشته پزشکی پذیرفته شده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.