صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / اسبقیان: امکان احراز صلاحیت کاندیداها تا روز انتخابات وجود دارد
اسبقیان:  امکان احراز صلاحیت کاندیداها تا روز انتخابات وجود دارد

اسبقیان: امکان احراز صلاحیت کاندیداها تا روز انتخابات وجود دارد

مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها از امکان احراز صلاحیت کاندیداهای فدراسیون تیر و کمان تا روز انتخابات خبر داد.

ژیمناستیک اسبقیان

محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعلام زمان برگزاری انتخابات تیروکمان پیش از مشخص شدن تایید صلاحیت کاندیدا اظهار کرد: از نظر قانونی مشکلی فراروی زمان و تاریخ احراز صلاحیت کاندیداها تا روز انتخابات وجود نداشته و تا زمان مذکور، این فرصت وجود دارد که شرایط احراز نامزدها برای شرکت در انتخابات از سوی مراجع ذی‌صلاح مورد تایید قرار بگیرد.

وی افزود: اینکه زمان برگزاری انتخابات تیروکمان قبل از تایید صلاحیت کاندیداها از سوی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده است، خلاف قانون نبوده و کاندیداها تا روز انتخابات فرصت دارند که صلاحیتشان از سوی مراجع ذی‌صلاح بررسی شود و مورد تایید قرار بگیرد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها اظهار کرد: بنا داشتیم انتخابات تیروکمان را قبل از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم. بنابراین برگزاری انتخابات در ۱۸ اردیبهشت مورد تایید است.

اسبقیان خاطرنشان کرد: حتی در انتخابات مجلس نیز شاهد تایید صلاحیت افراد تا نزدیک انتخابات بودیم و مشکلی از نظر قانونی در این زمینه وجود نداشته است.

او تصریح کرد: در انتخابات تیروکمان نیز احتمال دارد وضعیت احراز صلاحیت یک یا دو نفر از کاندیداها دیر اعلام شود که البته از نظر قانونی مشکل‌ساز نیست و کاندیداها تا زمان برگزاری انتخابات فرصت دارند مجوز حضور در انتخابات را کسب کنند.

اسبقیان در پایان گفت: کاندیداهایی که بازنشسته بوده و برای شرکت در انتخابات از نظر قانونی مشکل دارند، می‌توانند مستندات و درجه ایثارگری خود را تا آخرین لحظه ارائه دهند تا مشکلی برای شرکت در انتخابات نداشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.