صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / آثار انقلاب دیجیتال در اردبیل باید به عینه مشاهده شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

آثار انقلاب دیجیتال در اردبیل باید به عینه مشاهده شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آثار انقلاب دیجیتال که بسترهای اشتغال فراوان را در استان اردبیل مهیا می‌کند هنوز ملموس به نظر نمی‌رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز، «محمد فیضی» در مراسم جشن روز جوان در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته که جوانان ما چشم انتظار استخدام‌های دولتی به ویژه در شرکت‌هایی نظیر نفت، گاز و یا برق بودند امروز اشتغال در حوزه ICT پرطرفدارتر به نظر می‌رسد و از وزیر ارتباطات انتظار داریم که در استان اردبیل نیز زمینه و بستر این اشتغال فراگیر فراهم آید.

وی به وعده استاندار اردبیل در تحقق ۲۰ هزار شغل به صورت کمی و عددی اشاره و خاطرنشان کرد: در عمل تحقق این موضوع نیاز به عزم همگانی دارد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان باید با روش‌هی منحصربفرد تلاش کند تا با همکاری پارک علم و فناوری زمینه این اشتغال فراگیر را به وجود آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به توانمندی وزیر ارتباطات به عنوان جوان‌ترین عضو کابینه دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: از رئیس جمهور به خاطر کاهش سن کابینه و بها دادن به جوانان دهه ۶۰ قدردانی می‌کنیم که به چنین نیروهای ارزشمند بها داده و فرصت و میدان برای خودنمایی این نیروها فراهم آمده است.

فیضی ادامه داد: در سفر وزیر ارتباطات به استان اردبیل ما انتظار داریم تا وعده‌ای قابل تحق قدر حوزه اشتغال جوانان در بخش ICT ارائه کند تا استان اردبیل نیز سهمی از انقلاب دیجیتال که در حال وقوع است داشته باشد.

وی یادآور شد: جوانان استان اردبیل از تمام ویژگی‌های تعهد و تخصص برخوردار هستند و اگر زمینه شغل و درآمد آنها فراهم آید به یقین بسیاری از مشکلات و نارسائی‌ها برطرف شده و امیدواری به جمع خانواده‌ها بازمی‌گردد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.