صفحه اصلی / آغاز یازدهمین دوره مسابقات «بهار در بهار» کارکنان و خانواده های پالایشگاه هاشمی نژاد

آغاز یازدهمین دوره مسابقات «بهار در بهار» کارکنان و خانواده های پالایشگاه هاشمی نژاد

مشهد _ اعظم نوری: مسئول دارالقرآن شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از آغاز یازدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان و همسران و بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی فرزندان این مجتمع گازی خبرداد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، حسن مردانی با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات برای شناخت افراد برتر جهت حضور در مرحله سراسری شرکت ملی گاز ایران و در دو رده کارکنان و همسران و همچنین فرزندان ( بخش کتبی و شفاهی ) برگزار میشود.
وی اظهارداشت: مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن و نهج الباغه بهار در بهار سال ۹۷ در هفتم اردیبهشت ماه جاری در محل سینمای شهرک گاز شهید مهاجر برگزار خواهد شد.
مردانی تصریح کرد: کارکنان و همسران در این دوره از مسابقات در رشته های صحیح خوانی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ عمومی، حفظ موضوعی، ترجمه قرآن کریم، اذان، مفاهیم قرآن، مفاهیم نهج البلاغه و مفاهیم صحیفه سجادیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
این مقام مسئول ادامه داد: فرزندان کارکنان شرکت کننده در مرحله مقدماتی مسابقات در رشته های صحیح خوانی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ موضوعی، حفظ عمومی، اذان، مفاهیم قرآن، مفاهیم قرآن کریم، مفاهیم نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و قصه گویی به رقابت  می پردازند.
مسئول دارالقرآن پالایشگاه هاشمی نژاد به اهداف برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه اشاره و خاطر نشان ساخت: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در سطح کارکنان، همسران و فرزندان، ایجاد انگیزه برای تمرین، مطالعه و پیشرفت در رشته های مختلف شفاهی، آموزش و انتقال تعالیم این کتاب آسمانی در بین کارکنان و خانواده ها برگزار می شود که خوشبختانه هرساله با استقبال پرشور کارکنان و خانواده ها همراه است.

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.