صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / گودرزی: چرا با فسادهای موجود در بدنه کشور مقابله نمی‌شود
گودرزی: چرا با فسادهای موجود در بدنه کشور مقابله نمی‌شود

گودرزی: چرا با فسادهای موجود در بدنه کشور مقابله نمی‌شود

نماینده مردم ممسنی با بیان اینکه فساد اقتصادی در جامعه وجود دارد، گفت: با این فسادها برخورد نمایشی نشود.

مسعود گودرزی

به گزارش کسب و کار نیوز، مسعود گودرزی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، گفت: در کشور فساد وجود دارد. از این تریبون اعلام می‌کنم که مسئولین جمهوری اسلامی ایران سر در زیر برف کردند. نمی‌بینید فسادهایی در بدنه کشور وجود دارد و نمی‌خواهید با آن مقابله کنید. در فضای مجازی چند موارد از اختلاس‌ها برای شما ارسال می‌کنند، سرجمع آنها را حساب کنید.

وی افزود: فساد اقتصادی باعث آسیب‌های اجتماعی می‌شود، طلاق‌های نجومی و بیکاری، اما یک برخورد نمایشی در این باره می‌بینیم. تلخ‌تر اینکه در جلسه اخیر که در خدمت سران قوا بودیم این رییس قوه می‌خواست مشکلات را گردن یکی دیگر بیندازد و آن رییس قوه می‌خواست مشکل را بر گردن دیگری بیندازد. مردم می‌دانند و می‌گویند خاوری به تنهایی این مبالغ را نبرده، حتما اعوان و انصاری در داخل داشته، ۲۵ میلیارد دلار قاچاق چگونه انجام می‌شود؟ سر به زیر برف کرده‌ایم.

گودرزی تاکید کرد: مردم کشورشان و رهبرشان را دوست دارند، مردم کشور را دوست دارند که هشت سال جنگیدند و امروز برای دفاع از حرم رفتند. مقام معظم رهبری فرمودند که قاچاق سازمان یافته است، چرا با قاچاق برخورد نمی‌شود؟

نماینده مردم ممسنی ادامه داد: عده‌ای نمی‌خواهند مشکل فرهنگیان حل شود چون معلم فکر می‌کند و درس آزادگی می‌دهد، کمتر در این باره نمایشی برخورد کنید. مگر کل بودجه آموزش و پرورش چقدر می‌شود؟. برای هشت قلم از اختلاس‌ها آمار دادند که سهم هر ایرانی ۲۵۰ میلیون تومان می‌شد. مسئولین ارشد مملکت، مردم ناراضی هستند.

وی ادامه داد: آقای روحانی و آقای ظریف در مناسبات خارجی و در سیاست خارجی دوستان ما را افزایش دهید، دوستان واقعی ما را زیاد کنید و به یک عده دل‌ خوش نکنید، همچنین به رییس‌جمهور آمریکا می‌گویم شما که ادعای ابرقدرتی دارید، ابرقدرتی در نزدیکی کشور ما فرو پاشید. ما سر سوزنی از سیاست‌های موشکی عقب‌نشینی نمی‌کنیم. آمریکا باعث شده کشورها وارد مسابقه تسلیحاتی شوند.

گوردزی در پایان تاکید کرد: دولتمردی که به فکر ۵۰ سال آینده نباشد جایش در دولت نیست، در سطل آشغال است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.