صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / کالای خوب ایرانی باید از فرایند اخلاق محوری پدید آید
کالای خوب ایرانی باید از فرایند اخلاق محوری پدید آید

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کالای خوب ایرانی باید از فرایند اخلاق محوری پدید آید

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: کالایی مد نظر رهبری است که نه تنها فرآورده خوبی باشد، بلکه از فرآیند اخلاق محوری پدید آمده باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد مجتبی حسینی روز چهارشنبه در کارگاه کشوری طراحی گرافیک ‘کالای استاندارد ایرانی می خرم' در سازمان ملی استاندارد ایران در کرج، افزود: فرهنگ ایرانی مبتنی بر فرهنگ انسان مداری است و به همین منظور نیاز است تا هر کالایی که تولید می شود بر روح و جان انسان ها بنشیند.
وی با بیان اینکه تولیدکنندگان ما در تولیدات خود باید به چیزی فراتر از تولید یک فرآورده نگاه کنند، خاطرنشان کرد: برای ارتقا تولیدات داخلی، تولیدکنندگان و صنعتگران دانش و توانایی خود را در بالاترین سطح به کار گیرند تا محصولی با کیفیت و حاصل عشق و اشتیاق روانه بازار کنند.
حسینی ادامه داد: برای رضایتمندی مردم به چیزی بیش از مهارت نیاز است و باید به آن خلاقیت و پویایی نیز بخشید تا رضایتمندی ایجاد شود.
معاون وزیر ارشاد با اشاره به اینکه در فرهنگ ما کار خوب توسط انسان های خوب به دست می آید، گفت: تولید کنندگان ما باید به گونه ای عمل کنند که علاوه بر بالا بردن کیفیت کالاها موجب افتخار آفرینی کشور و افزایش اعتماد به نفس در بین جامعه شوند.
این کارگاه به مدت ۳ روز در سازمان ملی استاندارد ایران مستقر در کرج ادامه دارد.
۷۴۱۴/۱۵۳۵

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.