صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رقابت دونفره رئیس و نایب رئیس در انتخابات شمشیربازی
رقابت دونفره رئیس و نایب رئیس در انتخابات شمشیربازی

رقابت دونفره رئیس و نایب رئیس در انتخابات شمشیربازی

مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی در حالی بیست و پنجم اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که تنها فصل الله باقرزاده رییس فعلی فدراسیون شمشیربازی و انوش جهانی نایب رییس فدراسیون به رقابت خواهند پرداخت.

باقرزاده

به گزارش کسب و کار نیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی بیست و پنجم اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد تا در نهایت سکاندار هدایت این فدراسیون برای ۴ سال دیگر معلوم شود.

پس از پایان مهلت ثبت نام، فضل الله باقرزاده رییس فعلی فدراسیون شمشیربازی و انوش جهانی که در حال حاضر نایب رییس این فدراسیون است در انتخابات نام‌نویسی کردند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی در حالی اواخر ماه جاری برگزار می‌شود که باقرزاده سابقه هشت ساله ریاست فدراسیون شمشیربازی را در کارنامه دارد و این آخرین دوره‌ای است که با توجه به قوانین می‌تواند برای ۴ سال دیگر رییس فدراسیون باقی بماند و با توجه به آنکه رقیبش انوش جهانی در حال حاضر نایب رییس در فدراسیون است، می توان نتیجه انتخابات را از حالا براحتی پیش بینی کرد.

در واقع از ۲۵ اردیبهشت آخرین دوره ریاست باقرزاده آغاز خواهد شد چرا که طبق قانون جدید وزارت ورزش هر فرد تنها می تواند سه دوره متوالی رئیس یک فدراسیون باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.