صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / اسبقیان: دو کاندیدای تیروکمان بازنشسته هستند و باید درجه ایثارگری بیاورند
اسبقیان: دو کاندیدای تیروکمان بازنشسته هستند و باید درجه ایثارگری بیاورند

برگزاری انتخابات 6 فدراسیون در نیمه اول سال

اسبقیان: دو کاندیدای تیروکمان بازنشسته هستند و باید درجه ایثارگری بیاورند

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها گفت: در تلاشیم تا قبل از ماه مبارک رمضان انتخابات تیروکمان را برگزار کنیم.

ژیمناستیک اسبقیان

محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان برگزاری انتخابات تیروکمان و اینکه تایید صلاحیت کاندیداهای تیروکمان چه زمانی اعلام می‌شود، افزود: به دلیل این که تایید صلاحیت چند نفر از کاندیداها هنوز از سوی مراجع ذیصلاح اعلام نشده است، منتظر تایید صلاحیت‌ها هستیم تا زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون را اعلام کنیم. البته فکر می‌کنم اوایل هفته آینده زمان برگزاری انتخابات تیروکمان از سوی دفتر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان مشخص شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید انتخابات تیروکمان تا قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شود یا خیر؟ گفت: تلاش بر این است که انتخابات تیروکمان را تا قبل از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها همچنین پیرامون این پرسش که آیا امکان دارد انتخابات تیروکمان زودتر از انتخابات شمشیربازی برگزار شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: این امر بستگی به تصمیم دفتر معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دارد که انتخابات تیروکمان را زودتر از ۲۵ اردیبهشت که زمان برگزاری انتخابات شمشیربازی است، برگزار کند یا خیر؟ به هر صورت هفته آینده مشخص می‌شود که اولین انتخابات در سال جاری با فدراسیون تیروکمان است یا شمشیربازی.

اسبقیان درباره بازنشسته بودن دو تن از کاندیداهای تیروکمان و احتمال حضور آنها در انتخابات تیروکمان تصریح کرد: کسانی که بازنشسته هستند باید درجه ایثارگری خود را ارائه دهند تا امکان حضورشان در انتخابات تیروکمان فراهم شود در غیر این صورت از گردونه انتخابات کنار خواهند رفت.

وی با بیان این که انتخابات ۶ فدراسیون در نیمه اول سال و ۷ فدراسیون در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به این که نظر وزیر ورزش و جوانان بر این است که هیچ فدراسیونی با سرپرست اداره نشود و قبل از پایان دوره ۴ ساله آنها تکلیف فدراسیونها از نظر مدیریت مشخص شود تا ثبات و آرامش در فدراسیونها حاکم شود، ما نیز سعی داریم به دستور وزیر ورزش و جوانان احترام بگذاریم و انتخابات را به موقع برگزار کنیم تا فدراسیونها با آرامش و بدون دغدغه برنامه‌های خود را اجرا و به بهترین نتایج در بازیهای آسیایی جاکارتا و سپس المپیک ۲۰۲۰ توکیو دست پیدا کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.